Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Venter visst jente nummer to, vi Kjempestas (selv om det selvfølgelig hadde vært like stas hadde vi fått gutt). Tenkt på Lily Helene Adele Olivia Noen med gode forslag?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer Lily - Liker jeg ikke.. Hva med Lillian? Helene - Hmm.. Nei, liker egentlig ikke det heller.. Adele - NYDELIG! Olivia - Helt greit.. Ava & Adele hadde vært flott sammen
Mammas lykkebarn Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Ava og Adele passer utrolig fint sammen. Flotte navn:)
prebs Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer! Helene er nydelig og min favoritt av disse, men alle passer egentlig med Ava: )
RM79 Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Synes Lily passer kjempefint til Ava. Jeg foreslår også Iris Leah Moa Tilde Tiril Vilja
sonne Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 1. Helene - Klart førstevalg. Kjempefint navn og passer godt til Ava 2. Olivia - Også fint navn som passer godt til Ava 3. Lily - Ok. Ville skrevet Lilly. 4. Adele - Passer nok godt til Ava, men jeg liker ikke navnet så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå