Gå til innhold

Noen med voksi classic og emmaljunga edge duo kombi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor stor babyen er da!=)

Jeg har edge og voksi classic. Når snuppa var nyfødt lå hun i posen å bagen. Var ikke trangt da nei, bagen er jo en av de største på markedet. Men er ongen noe mye over 5 mnd tror jeg det begynner å bli trangt. Vet ikke helt.

Skrevet

Har ikke voksi posen, men vanvik, den er også en dynepose, bare uten knyting og slikt oppå, og prøvde den for litt siden. Den ble jo stor nedi der, (tuppa er nå straks fire måneder) så jeg tror jeg blir å bytte til sportsvogndel når jeg må bruke den. Nå har jeg en fleecepose som er ganske tynn, et ullpledd og dyna nedi vogna og det holder i massevis enda heldigvis!

Skrevet

Vi har emmaljunga duo edge og voksi classic. Min erfaring er at så lenge man knytter posen på rett måte, er det helt uproblematisk med voksipose i bagen, og det samme gjelder sportsvogndelen. Vi er veldig godt fornøyd med denne kombinasjonen i hvert fall :-)

Skrevet

Vi har Emmaljunga Edge Duo (2005-modellen) og en Voksi Classic. Jeg knyter posen etter instruksjonene på nettsiden til Voksi (på baby-måten), og da er det ennå gooood plass til jenta vår på litt over 5 måneder. Hun er riktignok ikke av de lengste og største, men jeg håper hun kan ligge der 1-2 måneder til hvertfall...

Skrevet

har emmaljunga duo edge og vanlig voksipose. Ingen problemer med plass å lillegutt er 9 mnd. Brukte den i mange år til storebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...