Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Idag har det sprengt endel i brystvortene og de er driiiit ømme. ikke vondt i resten av brystet. Klarer ikke ha på bh fordi det gjør så vondt...Jeg fødte for 14 mnd siden, har ikke fått igjen mensen ennå men har fortsatt lekkasje av melk selv om jeg ikke ammet lengre enn i 3 uker. Kommet endel mye mer melk de siste dagene.. hva kommer dette av tro???
fumlis og skrikerungene Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Det hørtes mistenkelig ut som graviditet,ja! Kanskje en fordel å bestille time til lege?
HELLO KITTY!!! Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Ehhhh.. Det høres jo ut som om du kan være gravid...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 SERIØST DAMER????? Jeg tenkte mer at detvar et tegn på at tante rød kanskje endelig dukker opp.... eller noe hormonellt... oi SERIØST.... Nei... det går ikke....nei... oi oi...
Gjest nanny carrie Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Eh, du vet at du har eggløsning før du får mensen? Hvis det ikke går med en unge til nå så får du bruke beskyttelse da vet du... Dummeste jeg hører er "åh, ka njeg være gravid? nei det går jo ikke nå..." Bruk beskyttelse!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2008 slapp av nanny carrie... hehe du missforsto meg... Jeg tenkte ikke i de baner i det heletatt...derfor jeg ordla meg slik. Dessuten så har jeg brukt beskyttelse..er vel derfor jeg ikke tenkte at det kunne være en ny graviditet igjen... ja jeg vet vel at jeg har eggløsning før mensen... hva har det med dette å gjøre egentlig??
fumlis og skrikerungene Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Altså... Du har ikke hatt mensen på 13 mnd uten å amme... Fortsatt melkeproduksjon... Dette er virkelig noe jeg hatt tatt opp med lege for... tja... 8-9 mnd siden?? RING LEGEN
Gjest nanny carrie Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 Ok da forstår jeg. Jeg trodde du tenkte sånn at "oi shit kan jeg bli gravid, lzm?!?!?!" Men da er du nok ikke gravid altså :-) Da er det sikkert bare mensen som kommer:-) At mange ikke tror de blir gravide før de får mensen tilbake - thats all.
Anne-B. Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Hvor mye er mye melk for deg? Jeg har ikke ammet siden hun var 9 mnd (13 nå), og det pipler enda litt når jeg klemmer. Du kan ha eggløsning, ikke glem det. Dette kan forandre seg etter hvert barn. Etter jeg fikk eldste, kunne jeg kjenne når egget ble sluppet, dette var noe jeg tidligere trodde var noe folk innbilte seg. Mensen kan vare lengre eller kortene, man kan blø mer eller mindre, så det er ikke merkelig om kroppen din nå oppfører seg annerledes i den delen av syklusen.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2008 er det ikke vanlig å lekke i et par år da??? Men førstemann lakk jeg til han var nesten 2 år.. så har ikke tenkt noe særlig over det egentlig jeg.. trodde det var normalt. Veldig irriterende å måtte bruke innlegg i bh 13 mnd etter endt amming bare... hem ja skal ta det opp med legen,men er sikkert ikke noe å gjøre med det.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. oktober 2008 Det lekker såpass at om jeg inne bruker innlegg så er bh og topper våte etter ca 1-2 timer... og det pipler ikke her...her står spruten om jeg klemmer. når jeg dusjer så renner det automatisk,men det er jo fordi det blir varmt.. husker jeg brukte dusj for å løsne melkespreng når jeg fikk mitt første barn.. hvordan kjennes det ut når egget sleppes?? Så man har eggløsning selv om man ikke har mensen?? Herregud jeg er så ute av dette her... prøvde 36pp på førstemann og 21 pp på andremann og kunne alt om sykluser og saker om dette.. hehe... men føler meg helt grønn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå