Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Vasker dere vognposene før bruk? Jeg har en odenwalder mucki, noen som vet om den kan vaskes? ?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, har vasket posene før bruk. Se på vaskelappen, kan ikke tro annet enn at den kan vaskes.
barbabelle Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Har kjøpt en Voksi Urban og hadde ikke tenkt til å vaske den... Er det helt feil eller? Bebisen skal jo ha klær på seg nedi der og antakeligvis også et teppe i bunnen. Hmm...
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Feil og feil? Er ikke noe fasitsvar på det. Jeg syns det er best selv i alle fall, og ikke sikkert jeg har så mye klær på babyen hver gang, dessuten kommer ofte posen veldig oppi ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Problemet var at jeg ikke fant noe vaskelapp på den.. Mulig jeg er blind men...
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Vi har fått en brukt saueskinnspose (dvs den har vært brukt av meg og mine tre yngre søsken) og den har blitt renset for hvert barn som har brukt den. Nå ligger den nyrenset i skapet og venter på våres knøtt :-) Står det ikke noe vaskeanvisning på posen kan det jo hende den må renses? Er jo ikke verre enn at man kan ta den med innom et renseri og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå