Venezia 1 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hva er fint for et ektepar på 60 å se/oppleve på Gran Canaria? De skal bo i Puerto Rico, men vil gjerne se seg litt rundt ellers på øya også. Noen tips?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Er det noe å se der? Neida - de kan jo ta turen til puerto mogàn bare et kvarters tid (?) fra puerto rico - pent og rolig )
Tarantellamora Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg tenkte også på Mogan.. Der er det veldig koselig.. Ellers drar mange på amadores-stranda..
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Liker de å gå turer i fjellet er Grupo Montañero de Mogán en flott tur. Hver søndag kan en gå opp sammen med www.trekkingmogan.com, som en kan sende mail til på norsk. Måtte google fjellet fordi jeg er dårlig i spans, men her finner du mange gode tips: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=509810 Vi var på besøk hos familie som lånte oss bil. Det var topp!
Bøggly Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Båttur til Puerto Mogàn, Fottur til Amadoresstranden, Marked (på mandager?) i Arguinigin (eller hvordan det skrives).
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 ..."eller hvordan det skrives" plassen er veldig fin synes jeg. Det er jo der det norske paret fra Haugesund som det var en reality om har restauranten sin. Der er mye god sjømat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå