erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Lurer på om jeg har svart på dette før idag i feber rus:) Liker Molly, Lilly osv. Der jeg voks opp var det et vanlig navn på søte gamle damer:)
Banshee Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Har hatt en hund som het Molly i familien. En liten beagle )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg liker kjempegodt Molly, Millie, Milla og liknende navn )
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg liker ikke Molly, Milla, Mille, Maja å sånn type navn. Jeg synes absolutt de er fine men for meg er det mere "kose, kallenavn". Om det skal være slike navn synes jeg nesten det gjør seg med et navn til, altså dobbelt navn, da blir det ett mer fullstendig navn synes jeg. Rart jeg sier dette for til vanlig så liker jeg virkelig ikke dobbeltnavn. Men dette har igjen med vanen å gjøre, jeg tror jeg synes dette om disse navnene for jeg kjenner flere som blir kalt maja, milla osv, men de heter noe annet!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Synes et er fint jeg. Og mer originalt enn Lilly ;o)
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 Marsvinet vårt heter Molly, så for meg er det ikke et menneskenavn.
MathildeC Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Huff, jeg tenkte med en gang på rotten Molly, dere vet, den barnebok-seriene (Maisy på engelsk). Hadde jeg ikke hatt den assosiasjonen, ville jeg syntes det var et søtt navn!
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 søtt, nytt og noe jeg godt selv kunne brukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå