Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 jeg har så sinnsykt vondt i fra blæra, og ut fra høgre siden.. som fortsetter og stråle oppover mot h. ribbeinsside og bak i ryggen:( vondt uansett om jeg ligger på rygg,sitter, ligger på motsatt side av der som er vondt osv:( har kjendt på de i en ukes tid nå.. og i natt var de SINNSYKT vondt.. så gikk det over,men nå har jeg fått det igjen så til di grader:(( hadde nesten problemer med og puste når det var på det værste:( testa meg for UVI isted med urinstix (hjemme).. di visste at det var litt nitritt i urinen.. har vært plaget med UVI tidligere også..men nå kjenner jeg ingen symptom.. har ikke feber eller noe..bare en masse vondter:( fikk skikkelig angst for at det kan være N.bekkenbetennelse.. uff.. noen som har hatt det og kjenner igjen symptomene?
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Synest du skal ringe legevakta jeg og spørre de der nede. Men det er ikke skadelig å ta to paracet for smertene heller altså!
birrisj05.02.09 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Kjennes det ut som en slags blærekatarr?
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Høres ut som nyrebekkenbet. Håper du får hjelp snart og finner ut av det !! Lykke til !
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Høres veldig ut som nyrebekkenbet. ja. Det har jeg hatt, og kjente igjen symptomene. Gå til legevakta de vil nok ta deg inn ganske fort Lykke til, å god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå