Gå til innhold

Jeg venter og venter og venter.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet når jeg var 6 uker på vei, det var 19 september, så nå venter jeg egentlig bare på at mensen skal komme! Men den kommer jo ikke... Hvor lang tid skal det ta da? Er utolmodig jeg, vil prøve igjen! :-) Rekner jo med at jeg må vente noen uker til, men tiden går sååååå seint!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Trist at du mistet. Jeg fikk mensen tilbake akkuratt 4 uker etter min SA, så fikk jeg aldri mensen igjen... GRAVID! Snart kommer den nok! Tror det er slik at hvis du ikke har fått mensen etter 8 uker, bør du kontakte lege, det sa ivertfall min lege til meg....

 

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer til deg!! Håper min spire også sitter med en gang etter neste mens. Satser på at den kommer om en uke eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...