Seriøst Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Mistet når jeg var 6 uker på vei, det var 19 september, så nå venter jeg egentlig bare på at mensen skal komme! Men den kommer jo ikke... Hvor lang tid skal det ta da? Er utolmodig jeg, vil prøve igjen! :-) Rekner jo med at jeg må vente noen uker til, men tiden går sååååå seint!!!!
Minesmå:)+en til! Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Trist at du mistet. Jeg fikk mensen tilbake akkuratt 4 uker etter min SA, så fikk jeg aldri mensen igjen... GRAVID! Snart kommer den nok! Tror det er slik at hvis du ikke har fått mensen etter 8 uker, bør du kontakte lege, det sa ivertfall min lege til meg.... Lykke til!
Seriøst Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer til deg!! Håper min spire også sitter med en gang etter neste mens. Satser på at den kommer om en uke eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå