Gå til innhold

mange det klaffet på i 2pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere gått på prevansjon lenge før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta på pillene 20.mars. Hadde mensen 26.april. Fant ut at jeg var gravid 31.mai. Så her satt snuppa på 2 pp.

Da hadde jeg vel gått på pillen i 5 år, nesten sammenhengende men med noen korte opphold.

Skrevet

du, jeg lurer på navnet Luna? hvilke reaksjoner fikk du på det?

Skrevet

Litt forskjellig men for det meste har jeg bare fått skryt for navnet. Noen sa/sier, "oi, det var virkelig et fint navn". Noen har ikke sagt noe, regner med de må ha litt tid på seg da. Ei dame sa at det var det en god vin som heter. Andre sier Luna lyspære, men det er Luma lyspære så vidt jeg vet! hehe.

Ikke mange som har hørt navnet før men jeg vet av 2 andre som heter det nå. Å det er ei jente på barne tv som heter det!=)

Skrevet

Har klaffet på 2.pp med begge to.

Skrevet

Første gang hadde jeg gått på p-piller i 8 år. Nå hadde jeg brukt det i 1 1/2 år.

Skrevet

bare lurte ElskerLunajenta mi fordi jeg synes det er et nydelig og spesielt navn!

Skrevet

Tusen takk Olivia! Det er hyggelig å høre. Elsker virkelig det navnet selv, å det passer så godt til snuppa. Jeg likte det ikke første gangen jeg så navnet men etterhvert ble jeg helt bestemt på det navnet!=)

Skrevet

Med nr to klaffet det i 2. pp - om man skal kalle det det. Vi prøvde egentlig ikke, men hadde snakket om når vi trodde vi hadde lyst på nr 2, og jeg hadde ikke begynt på noe prevensjon etter nr 1 (han brukte kondom). Og så gikk det 8 uker etter den praten, og der var det huleboer gitt!

Skrevet

på begge mine to klaffet det på 2. pp...

vi er nå i 2.pp denne helga på nr tre... *spent*....

Skrevet

2pp med første

3pp med andre

P-piller ei god stund før på begge.

Skrevet

Andremann satt på 2 forsøk, eneste prevensjon jeg brukte før det var babycomp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...