Gå til innhold

Trenger litt datahjelp, kanskje?


mamma til to prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Hei.

Når dere logger dere inn på deres profil, får dere da vite hvor mange uker og dager dere er på vei? Vet at det var slik før, men jeg får dette ikke frem. Hva må jeg gjøre for å få dette til? Hvis det er slik da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det står hvilken uke jeg er i, og hvor mange uker ig dager som er igjen til termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du det til. Har gått inn mange ganger på profilen min, men får det ikke til. Tror jeg må ta bort profilen min å prøve en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg har fått det til.. var slik første gang jeg logget inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du husket å skrive inn terminen din?

Det er vel under Brukerinformasjon man gjør det (Tror jeg. Ikke lenge siden jeg gjorde det selv, men husker jeg det? Nope.. hehe, gravidtåken slår til igjen). Man kan iallefall plotte inn status:gravid og termin, så skulle det vel poppe opp hvor langt man var på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all hjelp. Sitter hær og smiler. Hadde jo lagt inn termindatoen, men året var litt feil. Skulle ha fått allerede i juni jeg. Har sett på brukerinfoen mange ganger, har ikke sett det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, glemmer alt mulig fortiden. Er som regel den som husker alt, men nå er det som om ting bare ramler ut. Sto her om dagen og skulle inn på jobb, har kode kort. Klarte ikke å huske koden min. Måtte banke på for å komme inn. Den koden har jeg hatt i 2 år, men plutselig var den som blåst ut av hodet mitt den dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, ikke å kimse av den tåka:)

Ikke bare ammetåke som rammer oss.

 

Glemte mobilkoden min for en stund siden. Den har jeg brukt ukentlig (jeg glemmer alltid å lade den) i 4-5 år. Men da var jeg nok ikke gravid, bare estremt stressa. Husket den noen uker senere, men da hadde jeg jo bytta kode..

 

Men jeg vimser mer enn ellers. Stopper opp midt på gulvet på vei til et gjøremål uten å ane hva det var jeg skulle. Kan ha åpnet skapet, men aner ikke hva jeg skulle ta ut. Sukk. Faktisk kan jeg være midt i grøtlaging til ettåringen men glemme hva jeg holder på med. Så er det ammetåka i ett års tid:) Meeen, det er da greit å ha noe å skylde på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...