Blomster&bier Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. ! Har brukt temperaturmetoden siden mai, og de første mnd var det virkelig ustabilt.. Sist mnd virket det som at det endelig skulle gå seg til, da jeg fikk en tydelig temperaturstigning etter el. Denne mnd skulle jeg ha hatt el forrige lørdag, men har fremdeles ikke merket noe til forhøyet temp ! Har jo ikm på lørdag om 6 dager, kan d være at el uteble denne periode?
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Ja, det kan hende at en har sykluser uten EL. Det er vanlig å ha av og til. Hvis du har tempet riktig (til riktig tid, søvn, før du har stått opp osv) og tempen ikke har steget har du nok ikke hatt EL. Tempen er en sikker måte å finne EL på da. Har du FF-chart?
Blomster&bier Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Okei, vi får vell bare vente å se.. hvis jeg ikke har hatt el, vill jeg da få mensen..? Har kjøpt pearly, veldig fornøyd med den;)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Du har det ja? Jeg vet ikke så mye om den da.. Analyserer den spyttet også? Du vil sikkert få en normal mens vil jeg tro, ja. Men det kan jo hende at EL bare er forsinket også.
Blomster&bier Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, det kan jo være.. Vi får vell bare vente å se! Nei, det tror jeg ikke, bare tempraturforandringer ja.. Du kan jo sende pfc en mail (www.pfc.no) og få tilsendt en slik info brosjyre:) Står endel info der hvis du er interessert Forresten var temperaturen litt høyere i morgest, men vet ikke jeg altså.. sist mens var 13.september, så har ikm denne helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå