Gå til innhold

dere som venter tvillinger Se Hit :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann alle som venter tvillinger, hvor i landet bor dere da? hadde vært litt morro og bli kjent med andre som venter tvillinger :)

 

selv jeg er snart på flytte fot fra bodø til dal i eidsvoll flytter dit allerede i november :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia:o) Jeg bor i Stavanger, er 22+1 idag. Venter en gutt og en jente

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Årnes, og det er ikke langt fra Eidsvoll!!

Foreløpig termin 16. mars, skal på ul nå på fredag =)

Skrevet

ååå så spennende med en av hvær da:)

 

hadde en ul i uke 9 og håper kansje det blir en ny mandag den 13 men fast ul e 11 nov og termin e 27 april foreløpig :)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Jeg venter eneggede tvillinger og har foreløbig termin 13.mars-09.

Bor på Hadeland på Grua. Nyflyttet dit:)

Skrevet

Hei. Jeg venter eneggede tvillinger, jenter :) Har termin 13 februar å bor på Nærbø.

Skrevet

Hei, jeg venter to eggede tvillinger og bor i Haugesund :-)

Skrevet

Hei,

Jeg er 12+5 og klarte ikke å dy meg for å ta en privat tidlig ultralyd. - Og glad er jeg for det. Der var det nemlig to! Kjønn vet jeg ikke, men fikk vite at de sannsynligvis er toeggede. Jeg bor i Oslo.

Skrevet

.. glemte å fortelle.. termin er 24. april.

Skrevet

så morro at det er så mange som venter tvillinger :) fikk ny Ul i dag og alt sto bra til og spesialisten tror at den ene tvillingen er en jente og nr 2 gjemte seg så ble vanskelig men håper di kan se det på den ordinere ul 11 nov :)

Skrevet

termin oss meg er 27 april :) det har jeg glemt og sagt :) blond hehe vifte med øyan :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...