mamman til pia, eli og mari Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 heisann alle som venter tvillinger, hvor i landet bor dere da? hadde vært litt morro og bli kjent med andre som venter tvillinger selv jeg er snart på flytte fot fra bodø til dal i eidsvoll flytter dit allerede i november
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 heia:o) Jeg bor i Stavanger, er 22+1 idag. Venter en gutt og en jente
<3 Tvillingmamma <3 Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg bor på Årnes, og det er ikke langt fra Eidsvoll!! Foreløpig termin 16. mars, skal på ul nå på fredag =)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 ååå så spennende med en av hvær da:) hadde en ul i uke 9 og håper kansje det blir en ny mandag den 13 men fast ul e 11 nov og termin e 27 april foreløpig
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg venter eneggede tvillinger og har foreløbig termin 13.mars-09. Bor på Hadeland på Grua. Nyflyttet dit:)
ljre Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Jeg venter eneggede tvillinger, jenter Har termin 13 februar å bor på Nærbø.
Dodlimammatil2 Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Hei, jeg venter to eggede tvillinger og bor i Haugesund :-)
Med to underveis Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Hei, Jeg er 12+5 og klarte ikke å dy meg for å ta en privat tidlig ultralyd. - Og glad er jeg for det. Der var det nemlig to! Kjønn vet jeg ikke, men fikk vite at de sannsynligvis er toeggede. Jeg bor i Oslo.
Med to underveis Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 .. glemte å fortelle.. termin er 24. april.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2008 så morro at det er så mange som venter tvillinger fikk ny Ul i dag og alt sto bra til og spesialisten tror at den ene tvillingen er en jente og nr 2 gjemte seg så ble vanskelig men håper di kan se det på den ordinere ul 11 nov
mamman til pia, eli og mari Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2008 termin oss meg er 27 april det har jeg glemt og sagt blond hehe vifte med øyan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå