Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej där.

Du spådde mig för någon månad sedan och allt stämde så bra, jag undrar om du vill spå mig igen, det är så otroligt mycket som sker i mitt liv och jag vill få en allmän spådom.

Jag är född 9 februari 1982

Tacksam för svar.

//Elina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva tenker du på da? greit å få noen stikkord om hva jeg skal se på.....

:)

Skrevet

hej, tack för svar. Jag tänkte mer kring hälsa, och jobb...

Skrevet

Heisann igjen;)

ang din helse så føler jeg fortsatt sterkt på den høst/vinterdepresjonen. Virker som den har tatt litt mer tak nå....føler at det kommer til å vare frem til jula ca...virker som du er gla i jula og at du da får litt ekstra energi....

Ang jobb så føler jeg mye uro og kaos..er faktisk ikke helt sikker på om du er i jobb akkurat nå??? mulig d er litt pga helsen din og..men som jeg sa tidligere så føler jeg en god jobb til våren....

ser forresten ut som du gråter mye om dagen, er d noe spesielt som plager deg eller er d bare depresjonen????

Skrevet

nej jag är inte på jobb, jag är sykmeldt, men jag har funderingar på att sluta jobba där efter sykmeldingen, jag vantrivdes verkligen på det jobbet.

Julen älskar jag, så då brukar jag faktiskt få extra energi.

Angående det där med gråtet så beror det på depressionen ja.

När det gäller mitt mående just nu så har du också helt rätt i det, jag mår mycket sämre, men är under behandling nu, vilket har gjort att jag har blivit mer känslig.

Ser du vad för jobb jag kommer att finna?

Tack för ditt svar!

Skrevet

nei klarer ikke helt å se hva d blir slags jobb enda...du kommer nok til å "slite" litt før du finner den...og psyken din blir jo ikke akkurat bedre av d:(

men jeg la noen kort på deg og d ser ut til at i november så avslutter du noe og begynner på nytt igjen...jeg følte d som at du kommer til å si opp den jobben du har...trodde også at du var sykemeldt før du skrev d over her....

føler som at d kommer en "sterk" mann og hjelper deg med å finne den jobben du passer i...mulig du bør melde deg arb.ledig på nav og de finner noe til deg der...

ønsker deg lykke til:)

ps. ser du noe om når jeg får fast jobb????

f.13.04.83

Skrevet

Tack stratosen är mamma!

Jag mår tyvärr så himla dåligt och har väldigt svårt att koncentrera mig och spå, men jag spår gärna dig igen när jag mår lite bättre!

Än en gång tack för din hjälp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...