krokofant666 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 jeg går fremdeles rundt med fettete hår, upussa tenner og joggebukse med gammel gulp på. For ikke å nevne den lekre genseren med gud vet hvor gamle matrester på. Blir det ikke noe mannebein på meg i kveld, vet ikke jeg. Du verden så sexy jeg føler meg..
Mammaen til Isak Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har stelt meg nå, men dasset rundt i joggebukse og singlet til klokka var nesten tre. Da hadde så mye mat og mel etter baking både her og der at en tur i dusjen var strengt tatt absolutt nødvendig ;o) Også så føler man seg så bra etterpå!
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Stelt og stelt fru Blom...hehe... Jeg har i alle fall gredd håret, pusset tenner og vasket ansiktet. ;o) Har gått rundt i bare strømpebukse i mange timer, så kan ikke si at jeg følte meg så råsexy da... ;o) Til mitt forsvar... Vi har vært ute og ryddet i dag (ja da hadde jeg en joggebukse utenpå stømpisen), og mens jeg laget ferdig middag og slappet av etterpå så var det mest komfy med strømpis ;o) Dusjet før middag og fikk på meg en ren joggebukse. Hevet standarden noen hakk om ikke annet.... ;o) Deilig med en avslappet søndagsstil )
Blomsterenglene Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Sitter her i pysj bukse og t skjorte, upussa tenner, fylleånde, og ugredd hår:) Skal dusje etterpå da:) Oooog pusse tenner GODT!=) Skal bli deilig:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har nettopp dusja! Men har ikledd meg rene joggebukser og pysjskjorte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå