Gå til innhold

Hva pleier du? Hvit eller brun saus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røkte kjøttpølser ("kokte"), poteter, gulrøtter, blomkål og tyttebær..

-men hvordan saus? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig godt med hvit saus! nam!!

jeg lager hvit saus og slenger oppi røkte pølser, og masse gressløk. Den som ikke har smakt det har virkelig gått glipp av noe.

Skrevet

Med det tilbehøret hadde jeg gått for brun saus.

Når jeg har hvit saus til røkte kjøttpølser er det som gryte med pølse, makaroni og saus, også med poteter attåt.

Skrevet

jeg tror jeg hadde gått for brun, men smeltet smør på er jo også en høydare:)

Hvit har jeg helt ærlig ikke smakt på dette, men det må prøves en gang ser jeg.

Skrevet

Jeg er vandt med at de enten skjæres i skiver og kokes i hvit saus, eller skjæres på langs, så i to, stekes og has oppi brun saus

Skrevet

Jeg og bruker jo hvitsaus når jeg lager pølser i form med makaroni osv, men da har jeg masse ost i sausen, og krydder.

Spiser aldri "kokte" kjøttpølser på denne måten, så jeg aner faktisk ikke. Men ser jo begge deler går an i de andre svarene.

Skrevet

Eh, brun.

Skrevet

Blæh...brun saus eller hvit høres fantastisk ekkelt ut til pølser. Har faktisk ikke hørt om det, men fiskekaker i brun saus var også en nyhet.

Skrevet

cherry

jeg tror du er min tvilling soul!!!

Skrevet

1) Hvit saus til røkte pølser (har de oppi den hvite sausen), poteter, gulerøtter og kålrabistappe som tilbehør. Yammi :P

2) Brun saus til stekte røkte pølser (har de oppi den brune sausen), poteter, gulerøtter, litt kokt makaroni eller kålstuing som tilbehør. yammi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...