Youngster*mamma* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hva bruker dere som fødebag? Kanskje litt teit spørsmål, men hvor stor bag pakker dere i? Føler liksom at en umbro treningsbag er litt i det største laget, men at en litt stor vske er i det minste laget?!
Lilja121 Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er ingen 'bag lady' så for min del blir det nok en liten trillekoffert. Mye enklere å ha oversikt på den måten. Bruker aldri bag til annet enn treningstøy til vanlig, så det ville være litt unaturlig å plutselig finne frem en nå. Så lenge du får plass til det du vil ha med ville jeg ikke ofret mange tanker på størrelsen av vesken :-)
Promp Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei, jeg kommer til å bruke en vanlig treningsbag, ikke så stor men plass til det jeg trenger. Resten tar pappan med seg, for jeg vet at jeg garantert kommer til å glemme noe. Lykke til!
PAVEEL Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 haha, her blir det en rimelig stoor trillekoffert;-) er mye man skal ha med seg vettu:-) og jeg har planen klar om å være der i de 4 dagene man har "lov" til denne gang:-)
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg pakker i en trillekoffert i den største størrelsen man kan ha med som cabin luggage. Der er det ikke mer enn akkurat plass til det jeg vil ha med, men mannen min henter jo det som skulle mangle i ettertid:)
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har i dag pakket den lille trillekofferten min. (Håndbagasjesize) Inni der er det 1 stk bæresjal, utedress til baby, innerklær til hjemreise for baby, 2 svarte myke bukser, 4 topper med ammelukning, ull-ammeinnlegg, en bluse til hjemreise, en nattkjole og en strikkejakke. I tillegg skal jeg ha med toalettmappe, og håndveske med kamera, mobil, etc. 3 dager til termin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå