(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har sett det rundt om i skobutikkene om dagene. Noe ala disse. www.tinkerbelle.blogg.no ..bare ikke så dyre da. Budsjettet mitt om dagen tillater ingen Christian Louboutin sko nej.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 sjiraff.. problemet er bare at jeg blir blakk hver gang jeg går dit. for det er alltid den dyreste skoen som er den jeg vil ha. akkurat som nå. de perfekte er altså christian louboutin sko! haha.. 5-6000 kr lzm. Grr. Sist jeg var på shoe lounge (onsdag) så jeg ingen i nude tror jeg. Men skal innom å hente janet and janet skoene mine som måtte byttets neste onsdag så da får jeg sjekke bedre da.
~sjiraff~ Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Hehe.. ja de har masse fint der. Men litt for dyrt.. (
cherry coke Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Denne var litt søt (likte ikke så godt pynten oppå). http://www.shoebuy.com/jessica-simpson-daila/268208/569885
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 ja, de var søte de..men synes de blir litt chunky. mulig jeg har funnet et par på ebay til 20 dollar. haha. det må jo være et bra kupp da.
PAVEEL Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 har du sjekka ellos? der har de jo masse sko:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2008 ellos?! hmm. nej.. hehe.. jeg har vel aldri kjøpt noe til meg selv fra ellos, men jeg skal sjekke. hehe.
PAVEEL Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 er jo som hm egentlig. jeg har kjøpt maaaaaasse sko derifra! skodilla til 1000. har mange merker også....ikke C.L og sånne ting da;-)
Libido- Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_ACC_SHOES
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2008 alt for lave libido! om det var de beige på hm du mente? elida.. hm, ja. fant ingen ting der da. hehe. jeg bruker str 38. sjekk bloggen min www.tinkerbelle.blogg.no har funnet to alternativer der som jeg kanskje skal gå for.
cherry coke Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 Disse? http://www.bluefly.com/KORS-Michael-Kors-Kors-tan-suede-%27Tisbury%27-pumps/cat390200/214440900/detail.fly?referer=ca_shopzilla&cm_mmc=ca_shopzilla-_-na-_-womens_shoes_pumps-_-214440900
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. oktober 2008 for mørke og for skinn-aktige. hehe.
Libido- Skrevet 12. oktober 2008 #15 Skrevet 12. oktober 2008 Finner plenty om du søker på shoes nude på ebay. Alle prisklasser.
cherry coke Skrevet 12. oktober 2008 #16 Skrevet 12. oktober 2008 http://www.target.com/Womens-Xhilaration-Serenity-Pumps-Tan/dp/B00186QU8Q
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. oktober 2008 ja libido, har gått gjennom og står igjen med to alternativer. de ser du på bloggen min..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. oktober 2008 for grove... passer ikke til kjolen i det hele tatt. må ha høøøøy hel. hehe.
cherry coke Skrevet 12. oktober 2008 #19 Skrevet 12. oktober 2008 Se på denne siden her da, kresne gurina=) http://www.net-a-porter.com/Shop/Shoes/High_Heels?&colourFilter=Neutrals
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 12. oktober 2008 hahah cherry. som sagt så bør prisklassen være overkommelig for lommeboka mi som er på sparekur!! og net-a-porter har ikke akkurat slike sko. ;p ja, er kresen så det holder når det kommer til sko.. men som sagt tror jeg det blir en av alternativene på siden min.
Gjest Siklerotte Skrevet 12. oktober 2008 #21 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, mange steder. Corso Como, Cille og Soul vet jeg at jeg har sett det. Ellers er jeg ganske sikker på at jeg har sett det på Studio Scarpa, men det er jeg litt mer usikker på.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 12. oktober 2008 takk takk siklis.. jeg får ta meg en runde.
Gjest Siklerotte Skrevet 12. oktober 2008 #23 Skrevet 12. oktober 2008 Simona også forresten, men det er mer noe jeg antar enn at jeg vet helt sikkert.
wirre;o) Skrevet 12. oktober 2008 #24 Skrevet 12. oktober 2008 her: http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=24-41582-26&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e
wirre;o) Skrevet 12. oktober 2008 #25 Skrevet 12. oktober 2008 eller her http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=34-41599-27&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå