Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Idag har jeg gjort et godt kupp synes jeg. Har lenge ønsket meg uteklær fra stormberg pga gode klær og bra kvalitet. Men det koster så sinnsykt mye - men så reklamerte vg for stormberg (hvor det var opptil 80%) salg.. https://www.stormberg.no/no/ Kjøpte seks jakker (flis, ute- regnjakker osv) for 1300 ,- Helt sinnsykt:) Så tenkte jeg bare skulle informere dere om det gode tilbudet=)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 var nok bare jeg som ble begreistret over tilbudene de har : p
Opp og ned er like langt Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Nei, jeg har vært innom og sett, og takker masse for tipset:) Fant litt klær til barna og ei jakke til meg selv. Billig!!)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk for tipset Men, noen som har sånn passe greie å størrelsene der? Hvis jeg f.eks. er en medium eller 40 til vanlig... (h&m, vero moda størrelser)...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg var innom sporten og prøvde stormberg klær for sikkerhetsskyld, og jeg er vanligvis en xs / s. Og jeg måtte ha S i disse klærne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå