Gå til innhold

Min datters BESTEFAR har tilnærmet meg seksuelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks-svigerfar, altså min datters bestefar, prøvde seg på meg seksuelt. Det hele skjedde i hans kones 60-årsdag(!!)

Vi var 4 stykker igjen da vi låste huset hvor vi hadde vært samlet en stor gjeng. Da dro han meg unna de andre to, og vi var alene bak et hjørne slik at de andre ikke kunne se oss. Da han skulle holde rundt meg, klemte jeg han, for jeg kunne ikke tenke meg at det ikke var "bare" en klem han ville ha. Istedet la han armene rundt meg og presset underlivet sitt mot meg. "Vet du hva jeg fikk lyst på", sa han, og skulle til å stikke tunga si i munnen min!!!! Jeg reagerte kraftig med å trekke meg unna og nærmest løp mot de to andre som var igjen.

Ikke bare synes jeg dette er ekkelt ovenfor hans kone, som jeg har et godt forhold til, men jeg sliter veldig psykisk etter dette. Jeg føler meg skitten og fæl, selv om det ikke skjedde noe i den forstand. Til og med i edru tilstand har han sagt at jeg ikke trenger å spørre om kona hans er hjemme før jeg kommer, men at jeg gjerne må komme når han er alene. Jeg vet ikke en gang om jeg noengang kommer til å våge å dra dit igjen etter dette..

Hva skal jeg gjøre?? Vurderer å få psykolog å prate meg, for dette går utrolig hardt innpå meg. Jeg har ikke turt å sagt det til noen, med fare for at det skal komme ut. Trenger så sårt noen råd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel alkohol inn i bildet. Vet om at enkelte menn blir skikkelig ekle griser i fylla.... Vet selv om en som er venn av familien, til vanlig er han trivelig og hyggelig fyr, men når det er et festlig lag så er han skikkelig klåfingra og prøver seg på alt og alle. Skikkelig pinlig for alle parter er det, kona han er klar over det her da.

La det ligge og snakk eventuelt med en psykolog. Hvis det gjentar seg ( forsøk å unngå å komme på tomannshånd med ham etter dette) så bør du kansje ta det opp med din eks.

Skrevet

Du har da ikke noe å skamme deg over, men skjønner godt at du synes det er ekkelt. Neste gang han sier at du ikke trenger å spørre om kona er hjemme eller noe lignende får du si rett ut til ham at du ikke er interessert i å komme når han er alene. Makan til oppførsel! Og hvis han ikke gir seg må du nok prate med din eks ... det kan nok tenkes at han kjenner til problemstillingen.

Skrevet

Takk for svar.. Synes det hele er skikkelig ubehagelig, og får bokstavelig talt lyst til å kaste opp når jeg tenker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...