Mockanin Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Om et par dager skal jeg ha Tupperware party men aner ikke hva jeg skal servere. Det kommer også jenter i alle aldre. Den yngste er 24 år og den eldste er 69 år. Siden dette er kl 19 på en hverdag og vi skal rekke å spise middag og rydde bort etter den, så bør det være noe som er lettvindt og lage og/eller jeg kan lage den kvelden i forveien. Noen som har noen forslag til hva skal finne på?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Tapas er jo enkelt og greit da!
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 du kjenner vel ikke tilfeldigvis nonen som driver med dette i trondheim? Har så lyst på tupperware:) Kan jo servere salat med kylling el skinke. Eller sånn TINE NÅ pai. Bare å vispe sammen fyll å hive i ovnen...dritgo. Men ikke nok til mer enn max 6 pers da, har vært en slager på barsetreff i gruppa vår...
Mockanin Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Kjenner ingen som driver med dette i Trondheim nei. Men gå inn på tupperware.no og se om du kan få kontakt med noen der. Masse fine ting og tang i plast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå