vilbli3 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 er 5+5 i dag og har blødd litt...det stikker også på høgre side... hadde en liten blødning når eg var 4+4 og...(5-6 dråpa) holder eg på å miste spiren vår?? -er livredd for at det skal gå galt og veit ikkje kva eg skal gjere...=( noen som vil sjå korleis det går? eg:170484 han:231281 håper på svar... *redd*
vilbli3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2008 dytter igjen...er 6 veker i dag..
lille håpfull Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Kansje du burde kontakte legen din? Skjønner at du er redd da du oxo har vondt! jeg er ny her og har skrevet inn ett innlegg i dag pga kort mensturasjon og lite blødnig i siste periode.Jeg vet ikke om jeg er gravid pga at jeg tør ikke ta fler tester fordi jeg er redd for negativt svar igjen.Men håper jeg har en spire i magen denne gangen:) Jeg krysser fingrene for deg/dere og ønsker dere alt godt i fremtiden!!Lykke til:)!
vilbli3 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2008 tusen takk=) det var snillt av deg.. Har ikkje hat meir blødning no, og det er ikkje mykje det som er...så håpa det er normale blødninga...=) Skal til jordmor 27.okt. så kan ta d opp meg ho då og høyre ka ho seier=) stikkningane kan visst godt vere leddband som strekker seg i magen...=) Når skal du teste då? Håper du har en spire i magen og=) Masse lykke til!!!! hold meg gjerne oppdatert=) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå