babysjuk82 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hun ble født 10 oktober,ei uke på overtid. Var på ul dn 9,og den viste at d var for lite fostervann,og morkaka var ikke helt bra.ble drfor lakt inn for igangsetting. Fikk modningstabl i 10 tiden på kvelden,var ikke moden. Kl 5 neste morgen våknet jeg av akutte smerter. Riene var jæ...vond med en gang.da hadde jeg 3cm åpning i 7 tiden. Ble trilla t fødestua. Og der ble d litt dramatisk. Hjertelyden sank å forsvant under hver ri. De tok vannet da.riene kom i ett,å jeg hylte så høyt eg kunne.fy d va ondt. Hadde pressetrang hele veien. Og når eg sku press måtte eg ha drypp for og presse. Jenta kom 0845, så fódseln gikk styggfort. Desto mer intenst og smertefult. Ondar og bli satt i gang. Hatt 2 normale,og 2 igangsatt nå, denne fødseln var dn ondaste eg ha opplevd.og tøft psykisk.barnelegen som var med,sa at d ha gått galt om ikke ungen ha kommet dn dagen. Jenta va 3046gr og 50cm. I morgen reise vi hjem fra sykehuse. Blir godt og kom hjem. Storgleda meg.får ikke til å slapp av her. Gla jenta mi er ute!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer med din fjerde prinsesse!! Godt at det gikk fort da, nå må du kose deg med jentene dine. Stolte storesøstre? Klem fra
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 ÅÅÅÅ gratulerer så masse!!!!!!! Godt det endte bra!!!!!!!!! Masse lykke til videre:-) Klem
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye med jenta di:) Hørtes veldig intensivt ut,men godt det gikk så bra tilslutt:) Lykke til videre:)
Millima Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Åh høres ut som en veldig hard fødsel, selvom den var kort. Godt jenta kom ut tilslutt da! Dere får kose dere med alle barna framover.=D
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Flott at det gikk bra!! :-) Håpe du får slappa av når dokker kommer hjem:-) Å gratulere så mye!!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye med jenta di:-)
babysjuk82 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for d:-) ja d va en tøff fødsel. 3 timer med ingen pauser.trudde eg sku krepere av smerta.hylte,og pressefólels hele veien. Gla eg e ferdi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå