WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Det blir så "fettete"(?) rundt håndtakene...hva i all verden gir plettfrie skapdører? Jeg syns det er et lite slør rundt håndtakene nesten uansett hva jeg vasker med - jif spray-ting, skurekrem, grønnsåpe, salmiakk...ikke noe tar det ordentlig. Noen gode tips til en litt dårlig husmor?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg pleier å ta ren salmiakk direkte på kluten og så skure dørene og benkeplatene. Da forsvinner fettet her ihvertfall
BettyBoob Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 jeg bruker varmt vann med salmiakk og får bort dritten men er det mye fett, så er det vel greit med en slant grønnsåpe oppi også. hilsen en absolutt ikke-husmor
Mamma til ei nydelig prinsesse Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Grønnsåpe blandet med krystallsoda.Det er kjempegreier!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 Hehe...når dere nå kommer med både salmiakk og grønnsåpe som tar deres skit, så høres det vel enten ut som om jeg er en veeeldig slaskete vasker, eller en ekstremt møkkete person ;o) *ler* Hm..men salovann skal prøves ved neste kjøkkenvask. Takk for svar folkens!
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Zalo og Salmiakk i vaskevannet gjør susen. (eller Jif vindusvask for den tror jeg inneholder nesten det samme som denne blandingen) Både Zalo og Salmiakk er fettløsende og funker veldig bra! Bruker også denne blandingen til å pusse vinduer med.... )
wirre;o) Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg bruker noe som heter Kraftvask. Du får kjøpt det hos malerbutikker og Maxbo og sånne steder. Kan blandes ut så sterkt eller svakt du ønsker og er genialt på fett. Bruker det også på badet innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå