Gå til innhold

Bringebærblad (kapsler/te)!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok begge deler sist svangerskap men klarer ikke å huske når jeg begynte med det, mener ihvertfall at jeg begynte med kasplene før te'en, men ikke i hvilken uke av svangerskapet jeg begynte. Noen som kan hjelpe meg her?? Kan det stemme at jeg begynte med kapsplene 12 uker før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sitter og drikker bringebærbladte i skrivende stund! På pakken står det "Drikk 1-2 kopper dagelig, økes til 3-4 kopper daglig ca 4-5 uker før fødselen. Drikk også 1-2 kopper de første ukene etter fødsel".

Om en skal begynne 12 uker i forkant kan det jo bli dyrt. Jeg betalte kr 70 for 50g te...

Fikk det positive konsekvenser for deg i forrrige svangerskap og under fødsel? Jeg er i uke 38 og har nettopp begynt med teen i håp om å føde før tida( er ganske dårlig nå), og minske sjansen for revning. Er førstegangs.

Skrevet

Jeg revnet så og si ingenting under forrige fødsel, sydde ett sting bare. Og jeg fødte 8 dager før termin, hadden veldig rask og enkel fødsel og livmora trakk seg kjempefint tilbake kjapt etterpå :) Så jeg har tro på bringebærblad!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...