mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg eventuelt kan få kjøpt den?
tante grusom master of law Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Du kan ihverfall laste ned fra nettet. Drømmehagen heter in the night garden på engelsk.
wirre;o) Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har bare funnet på engelsk. Tenkte å gi til lillewirre til jul. Si ifra om du finner.
£adybird Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Ikke for å være frekk, men hvorfor gi noe sånn tull til barna sine. Hadde det i det minste vært pedagogisk så, men ikke en eneste ting der som blir kalt med hva det egentlig heter. Jeg blir bare så provosert nåe jeg ser det. Jenta mi liker det å men jeg sitter der bare å blir sintere og sintere....
wirre;o) Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 hvorfor må alt være så pedagogisk da? det er det eneste hun ser på. alt annet på tv bryr hun seg ikke om. og jeg må innrømme at det er ganske godt å fikse middag mens hun ser på det i ett kvarter eller to. selv må jeg innrømme å ha liten interesse for å se det..
tante grusom master of law Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 La nå barna slappe av og kose seg litt innimellom da! Alt trenger ikke å være pedagogisk hele tiden vel? De lærer jo så mye hver dag, så da kan de vel få en halvtime med noe annet? Sitter du kun å ser på faktaprogrammer på tv eller?
gullgutten_min! Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 helt enig. krabaten synes og det er så stas! selv om jeg synes det er helt tragisk!! men som TanteGrusom sier; hvorfor må alt være så pedagogisk riktig.... og en bra kommentar med spm om hun kun ser faktaprogrammer på tv.... nei la nå de søte små få kose seg med det ene programmet om det er kun det de vil se da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå