temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 er fit for fight til freddan, altså... Har vært og trent i dag igjen, for fjerde gang denne uka!!! To ganger styrke, en gang styrke og kondis, samt Wakeup-yoga kl 06.30!!!!! på fredag. Litt stolt av meg selv nå assa! Og så er det så gøy!!!!!!!!!!!! Trente jo mye før, men sofaslitinga har gjort noe med mitt forhold til trening. Nå når jeg har fått driv igjen håper jeg at det varer!!!
Karomamma Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Gurimalla, det er utrolig bra!! Jeg synes du er FLINK altså!! Det er herlig å få overskudd av trening. For tiden er det en en fullstendig fraværende aktivitet her i gården... Jeg har ikke vært på organisert trening siden 2006....Say no more! Det blir moro å sees til fredag
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 2006? Det er jo nettopp! Har ikke vært på noe organisert på årevis, jeg!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Fy flate så FLINK du er trollet!!! Jeg er stolt av at du får det til og unner deg den gode følelsen du får:-) Og imponert ja!!! Stå på, du har gjort en knalljobb og ennå bedre blir det:-) Så får jeg bare gå rundt med hengerompe og slapp mage;-D
♥Snulder Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Åååå så flink du er!! Om ett lite svisj så er du den rypa!!! Misunnelig jeg... hvis du ser bort fra den Wakeup-yogaen kl 06.30!!! Hvis mine foreldre har klart å ta seg inn siden denne lørdagens barnepass... så kommer vi også på fredag:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå