Gå til innhold

Hvor er alle?

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen andre innom i dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan, jeg titter som snarest innom, innimellom lekse-lesing og sånn.

Det er så vakkert vær i dag at jeg burde vel egentlig ha vært ute i hagen med ungene.

Og så er det på tide med litt middagsmat for sultne jentemager snart.

Kanskje jeg titter innom en liten tur i kveld igjen, hvem vet;)

Skrevet

Nei, her var det stille :)

Jeg og noen flere herfra var i hvert fall på samme fest i går kveld og det forklarer kanskje litt.... Det ble nemlig ganske sent, så jeg gjetter på at det er endel sofaligging rundt omkring i dag. Det har det vært i heimen her :)

Well, well, moro var det uansett!! Litt teit av meg å pøse vin og røyke som en skorstein, for jeg har omtrent mista stemmen etter helgens utskeielser, Og det er ikke så bra med tanke på Smugetjobb til fredag. Herved starter en ukes hvile fra det meste og jeg er allerede godt i gang, he he...

Det var fint å komme hjem i dag. Karosnuppa og Karopappa hadde vært på tur med to andre familier til Norsk Folkemuseum. Storveis for både store og små!

Ha en fin uke:)

Skrevet

Ja her har det vært slaraffenlivet i kveld:-)

Akkurat sagt ha det til en venninne som var litt skravlesjuk og nå ligger jeg i senga mi:-)

I natt sov jeg i juniorsengen til Snulderkrølltoppen, men mange timene ble det vel igrunnen ikke;-)

Tusen takk for et kjempekoselig og artig lag Snulder. En vellykket 40-års feiring var det, med herlige mennesker og nydelig Snuldermannmat:-) Han er en fin fyr han mannen din:-)

Tenk, han prøvde å lære oss å danse brudevalsen i går, den tøffe de hadde i bryllupet, men vi endte opp på Macarenavarianten istedet. Vi klarte rett og slett ikke få med oss både telling og bein med såpass mye rødvin i topplokket:-)

Men gøy hadde vi det og sent ble det jammen:-))

Som alltid så fniser jeg i lang tid når jeg har vært sammen med dere:-)

Skrevet

Var så sliten i går:-)

Men nå er jeg ikke det lenger.

Hadde en veeeeeldig laaaaaang lørdagskveld forstår du:-)

Men nå er jeg back!!

Skrevet

Må innrømme at jeg også var i slaraffenland;=) Men nu er alt meget bedre:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...