Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Dette spørsmålet har sikkert mange av dere hørt før, men jeg stiller det en gang til og håper noen vil svare meg! Vi står mellom disse tre vognene, men klarer ikke å finn noen bestemt informasjon som får oss til å bikke over til den ene eller den andre. Derfor håper vi på å få masse nyttig informasjon fra dere! Vet at Simo er veldig tung å ta ut og inn av bil, men at den har mange andre positive egenskaper. Barnet vil jo være en del månder når vinteren kommer, så kanskje en fordel at baggen er stor da. Hvilke erfaringer har dere om disse vognene, og hvilken anbefaler dere? Håper noen svarer!
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Hvilke modeller i hvert merke tenker du på? Har selv hatt simo kombi, men vil ikke anbefale den til noen med mindre de har tenkt å bruke den som sovevogn på terrassen eller i barnhagen. Den er altfor tung og uhamselig, men det er meg. TFK joggster twist har jo stor bag til å være trehjuling, men når det er vinter er det vel ikke så nøye om man har stor bag eller ikke fordi man bruker sovepose og babyen ligger lunt alikevel. Men da bør det vel være ganske så full liggestilling. Emmaljunga edge duo er også litt vel stor og tung syns jeg, og hadde heller valgt emmaljunga city cross med city bag skulle jeg valgt 4-hjuling. Kunne sagt så utrloig mye om diverse vogner, men alt i alt er det den som skal ha vogna som må vurdere ut fra sine behov, ønsker og smak. (som sagt så vet jeg ikke helt hvilke modeller du tenker på, jeg bare antar)
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Får du baby i april tviler jeg sterkt på at den tar til takke med å ligge flatt i en bagvogn med mindre den er veldig trøtt og skal sove.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Takk for svar:) Tenker Simo kombivogn, Emmaljunga duo edge eller TFK jogger twist. Så du antok rett på alle:) Hvilken vogn skal du ha denne gang da?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Mnja, jeg har diverse vogner. Er min store lindeskap for tiden. Jeg har byttet ut simo kombi (ligger på loftet) med Brio happy, men vet ikke helt om jeg ville hatt den som eneste vogn. Føler liksom kvaliteten ikke er helt 100 %, men jeg kjøpte den halvbrukt. Men jeg syns den er kjempefin da. Jeg har mest tenkt å ha den som sovevogn. Så har jeg en teutonia mistral jeg syns er veldig god, den bruker jenta på 20 mnd. som sovevogn på dagtid, så har jeg en OTH urban jungle singelvogn hun bruker når vi er på tur eller er hos besteforeldre (den ligger mye i bilen) så har jeg kjøpt en OTH søskenvogn med en babybag i og med at det blir 21 mnd. mellom barna. Ellers har jeg en Maclaren techno xt paraplytrille vi brukte når vi var i syden i vår. Skulle jeg kjøpt min første og eneste vogn hadde jeg enten kjøpt emmaljunga city cross med city bag eller en OTH urban jungle om jeg hadde mest lyst på 3-hjuling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå