Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som er anonyme for legge til navnet sitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan! Håper da at jeg kan bli en av de 5:)

Vi er nettopp begynt å prøve og lurer da på om du kan se om det vil ta lang tid før det "klaffer"? Lurer også på om det vil bli et hardt svangerskap, siden kan ha noe å si for studiesituasjonen min... Mange bran i fremtiden + kjønn kanskje?

Trine: 150687

Pål: 080286

Tusen takk om du gidder spå meg!

Skrevet

hei...

Kan du se om jeg kommer til og bli igjenn gravid snart snart,evt kjønn.....

jeg er født 130384

tusen takk...

Skrevet

Hei

KOmmer bf tilbake?

Blir barn kjent med far?

Han 300668

jeg 131077

termin 15.01.09

Takk

Skrevet

Hei..

Håper jeg rekker og være med som en av fem

Jeg er født 28 06 87

Sambo født 20 10 78

Når blir vi gravide? Hvor mange barn får vi og blir det jenter eller gutter?

Takk for hjelpen! Navnet mitt er Hege

Skrevet

er anonym over

Jeg Hege Elisabeth

Han Glenn Arne

Hva tenker han om barnet nå?

Skrevet

Hei Pål og Trine

Jeg trur at dere vil bli gravide veldig fort faktisk.. om ikke du alt er det.. er det en mulighet?

for jeg følte så sterkt at september kunne vært deres måned..

bortstt fra det om ikke du er gravid så trur jeg du vil være gravid i desember. mn når du blir gravid fanger jeg ikke helt opp..

det kommer til å bli et slitsomt svangerskap, men ikke like ille som jeg føler du evt. frykter. Litt oppkast og hodepine får jeg inn, men det vil gå over..

jeg trur dere får 3 barn.. 2 tette og 1 attpåklatt... er desverre ikke noe god på kjønn,men skal jeg "gjette" så tror jeg 2 jenter og en gutt..

hva du får først er jeg usikker på...

Lykke til!!

Skrevet

lala84

jeg føler du trenger litt veiledning så jeg tillot meg selv å gi litt til deg:

jeg føler du må få orden på tankene dine først og det som plager deg..snakk med mannen din.. for det trenger dere.. om han blir hissig så kan dere bare gå en tur å prate samtidig, det kan hjelpe.. og bare fortsett med å få han til å forstå at han kan si alt til deg for det trur jeg også han kan..du virker så åpen og ærlig så det burde ikke være et problem..jeg trur dere vil finne ut av ting bare dere prater og når dere får en baby så kommer han til å forstå mer hva som betyr noe her i verden og dere vil komme enda nærmere.

jeg har problemer med å få opp når du blir gravid.. for det du trenger først er å ordne opp i tankekaos osv..

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk!

Er nettopp begynt å prøve faktisk, sluttet på pillen nå denne uken, så vet ikke om september var så veldig fruktbar.. Men glemte faktisk en pille da, så hvem vet!;) Men takker så mye for at du tok deg tid!:)

Skrevet

Hei Anonym 13:20 12.10.2008

Jeg trur ikke han kommer tilbake.. jeg trur han mer en gjerne ønsker et åpent og ærlig forhold til deg, men ikke noe mer..

det virker som om at han ikke helt takler følelser.. at det blir for mye for han.. han er redd for binde seg.. av en eller annen merkelig grunn..

jeg trur han ikke helt vil slå seg til ro enda jeg.. han vil nok ha litt fart å spennening først...høres det sannsynlig ut?

han har noen følelser å bearbeide også.. ehm...hvis du vil vite mer så send meg en PM.. ikke alt man behøver å ta her.. hehe

men trur barn og far vil få veldig god kontakt..

Skrevet

Flo_må prøve igjen

rundt romjula tenker jeg at du er gravid.. jeg føler det er ei jente rundt dere allerede..er den hans?

jeg trur dere får 2 muligens 3...jeg trur dere får gutter..mulig ei jente.. usikker...

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde en sa for 5 uker siden, kan det ha vært jenta du så? Samboer har ingen fra før..

Skrevet

Tusen takk!

Er nettopp begynt å prøve faktisk, sluttet på pillen nå denne uken, så vet ikke om september var så veldig fruktbar.. Men glemte faktisk en pille da, så hvem vet!;) Men takker så mye for at du tok deg tid!:)

Anonym

Svar::

jeg føler du kunne vært veldig frukbar da... men det kan også være den følelser jeg får inn angående p pillene...uansett, lykke til :):)

Skrevet

jeg føler mer at det er ei jente rundt samboern din.. sånn rundt 5-6...kan hende jeg er helt på bærtur.. kan godt hende det er jente dere får først da... at det er henne jeg tar inn.. kan også godt hende hu blir en pappa jente da.. :)

Skrevet

åå jeg er vel for sent ute men prøver...

Kan du se når jeg blir gravid igjen?kjønn?

jeg er født 16.08.82

Skrevet

Heisann!

Håper jeg rekker å være en av de 5.....

Lurer på om du kan se om jeg får gutt eller jente? er gravid!

Og hvordan dette svangerskapet blir...

Har ei jente fra før....

Ser du hvor mange barn vi får?

Kommer barnet til termin?

250882 Trine

110978 (han)

Skrevet

Hei.

håper du kan spå meg :-)

Jeg født 19.12.68 Maybrit

Han 01.02.77 Marius.

Har prøvd lenge nå uten att det skjer noe.

Kan du se noe her???

Skrevet

Nå er vel toget gått på denne tråden men..

Fikk pergo igår, kan du se når det hjelper?

Om jeg blir gravid snart?

220586

Tusen takk :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei du som spår....

Håper du kan ta dæi tid å se litt på oss.

Vi har prøvd i 7 år på barn,

Har akurat vært på lap. og begynt med pergo.

Vil det komme en spire til oss???

Navn`: Janne f: 201181

Geir Ove f: 221077

takker på forhånd.

Skrevet

Meg da? ser du no på meg kanskje? eller har du gitt deg på denne tråden? gjør et forsøk likevel jeg... =)

ser du no graviditet? kjønn?

jeg er født 280384 Monica

han er født 020776 Anders

takktakk

Skrevet

Kan du vær så snill å se hit litt?? Er veldig spent her.

Ei på jobben som er alternativ har drømt at jeg var gravid! Fikk et håp da og har masse symptomer nå. Er i 3pp og har ikm 29.oktober. Kan du se når ting kommer til å skje`?? er født 10.01.88

Hadde gjort meg til verdens lykkeligste om du kunne gitt meg noen svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...