Gå til innhold

Nedsatt almenntilstand, oppkast og hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er tvillinggravid - 37 veker i morgon. Dei siste dagane har eg merka at ting er i forandring, m.a. med blodspor og med menslignande murringar i magen.

Men i dag føler eg meg nesten sjuk. Under frokosten måtte eg berre springe på do og kaste opp, og etterpå har eg fått brekningar når eg har prøvd å ete. Er ikkje kvalm, men brekker meg. I tillegg har hodepine framme i panna. Sjølv om eg har sove relativt godt og lenge dei to siste nettene, føler eg meg sliten og elendig. orkar ikkje gjere nokon ting. Har òg fått stive fingrar om natta.

Nokon som har slike erfaringar frå tidlegare fødslar? Er dette berre teikn på at fødselen er nær, eller er det teikn på sjukdom/svangerskapsforgifting? Med andre ord - er det grunn til bekymring eller ikkje?

Glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være tegn på begge. Jeg ville tatt kontakt med føden for en sjekk av blodtrykk og urin. Det er vanligere med svangerskapsforgiftning i tvillingsvangerskap, og vanligere på slutten. Så det bør utelukkes. Når det er sagt kan det jo høres ut som du nærmer deg fødsel med mensmurringer og blodspor. Men synes absolutt du skal inn for kontroll siden du har så endret almentilstand med brekninger og hodepine.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...