wilma07 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 jeg har noen bilder som er på 1,43 MB som jeg må få ned i 1MB, noen som vet hvordan man gjør dette?
Vil Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Da må du enten sende det i flere omganger dersom det er snakk om flere bilder, eller opprette konto på Yousendit. Både avsender om mottager må opprette konto for at det skal funke.
Pappalille Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Wilma; om du kan fortelle meg hvorfor du må ha det ned i 1mb (jeg bare lurer på om problemet er at det er for stort for transport eller publisering) og om det er snakk om ett eller flere bilder kan jeg kanskje jeg hjelpe deg =)
wilma07 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 jeg skal kopiere 6 bilder fra pc over til cd, de må være på under 1 MB det er fodi de jeg skal sende det til krever at de er under en MB, de skal vise det på prosjektor.
3små-snart4barnsmor Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 legg inn bildet du vill ha mindre i paint. Så tar du å går i Bilde menyn. Ta strekk og forskyv og endre fra 100% te 50%vannrett og lodrett.. Bildet blir mindre. Og så lagrer du bare bildet på nytt. Hvis bildet firtsatt er for stort så bare gjør det en gang te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå