Gå til innhold

vognaring dillemma- noen osm vil dele erfaring og overtalingevner;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sportsvogn nå. også kommer baben i mars, og min kjære mener da at vi bare trenger å kjøpe en vogn med bag også kan babyen overta sportsvognen til Mie når den har vokst ut av bagen ( mie er nesten 2,5år når babyen kommer), men jeg (som har lyst på ny vogn) mener at Mie trenger vognen til hun er tre...greit å ha;) hun blir jo sliten når vi går langt osv.

men så tenker hanlitt økonomisk da, og det kosterjo en del mer å kjøpe ny vogn med bag OG sportsdel ( vil nok ha oth eller tfk, og har en easywalker- oth er finest, men innbiller med at tfk er best å trille om vinteren osv? går ikke bare i byen)....

men så fant jeg på en løsning som kan bli billigere+ at jeg får ny vogn: ville det gått og bare kjøpe en sportsvogn og ha en softbag oppi den? eller ville dere hatt ordentlig bag i starten? for når oktober kommer og vi må frem med dunposen igjen, så er je usikker på om det er plass i en bag lenger? da må vi vel heller ha sportsvognen.....

oi, for et surr dette ble. men sånn er det inni hodet mitt akkurat nå...

tror jeg må begynne og overtale- pleier å få det som jeg vil da;) storsett... men hvis vi får det til billigere så er jo ikke det en dum ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt helt ny vogn til babyen, MED bag. Soft bag i fremovervendt sportsvogn synes ikke jeg er noen god ide, jeg liker å ha babyen slik at jeg kan se han, og litt høyer opp enn sportsvogna.

Har hatt både OTH og TFK, begge er gode å trille om vinteren, vil ikke si at TFK er bedre enn OTH på vinterføre.

Hvilken sportsvogn har storesøster nå? Den kan du jo selge når hun ikke bruker den mer, da får du jo inn litt penger.

Og kjøper du OTH så får du jo solgt bagen når baby vokser ut av den, og så selger du resten av vogna når baby er ferdig med den :o) Så det koster ikke SÅ mye om man regner med det man får ved salg

Skrevet

ja jeg vil jo også helst ha helt ny. tror jeg har klart og overtale litt nå mens vi var på tur:) han noen mnd til å overtale på. hehe

hadde jo ikke tenkt på at babyen ikke er mot med i en sportsvogn. Smart--

Storesøster har en rosa easywalker sky. understell fra 2007 og sitte delen fra 2008. men vi snakket om at den kunne forbli en bhg vogn til babyen, så slipper vi og dra med oss vognen frem og tilbake)(begynner å være litt lei av det. men går jo an å selge den og heller kjøpe en billigere å ha i bhg da:) ( hvis vi får solgt en rosa vogn da- alle sier vi kommer til å slite med det.. hehehe )

Skrevet

hmmm, må si jeg lurer på hva jeg har tenkt på når jeg skrev overskriften. vognaring? jaja

( pcen er litt rar, plutselig begynner den å skrive et annet sted enn jeg egentlig holdt på. så det blir litt rart innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...