Gå til innhold

Oj! 50 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det plutselig fortere - bare 50 dager igjen i dag. Og førstemann kom 2 uker før termin, så kanskje er det ennå kortere igjen? (*håpe, håpe*)

Har begynt å pusle litt med babyklær for å få oversikt over hva vi har og hva vi mangler. Men bortsett fra det har jeg liksom ikke begynt å tenke så mye på det forestående. Men med 50 dager igjen, må jeg vel snart begynne med det ;)

Noen andre som synes tida går litt raskere nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker da det var 70 dager igjen og d har gått kjempefort fram til nå. Men i d siste har jeg blitt skikkelig utålmodig og dagene er like lange som år... Har 21 dager igjen.

Er ferdig med de fleste forberedelsene også og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå :P

Skrevet

Jeg har også 50 dager igjen i dag. Tiden går fort ja, men det er nok fordi jeg jobber, håper å holde ut til permisjonen starter, for jeg tipper det ville gått møe tregt hvis man gikk hjemme å ventet nå...

Skrevet

Jeg har 51 dager igjen! Synes det begynner å gå fort, men samtidig synes jeg 51 dager er mye. Vi har kjøpt barnevogn, men foruten det har vi ikke det som trengs for å overleve en hverdag med en baby i huset. Vi burde nok være klare før jeg går ut i persmisjon, for plutselig bestemmer ungen seg for å komme før tida....

Skrevet

49 dager igjen her. Har bestilt siste rest på nettet i løpet av helga. Så det meste bør være på plass i løpet av neste uke. Har ikke vært å kjøpt toalettsaker til den lille, samt det som skal i fødebagen enda, men tror jeg skal forsøke å gjøre det også i neste uke. Kjenner at redebyggings-hormonene begynner å komme nå ;)

Er litt bekymret for vogna da. Butikken kunne skaffe meg 2009 modellen til midten av november. Syntes liksom det ble litt for dumt å være siste mann som kjøpte 2008 modell, selv om jeg kunne få den raskere. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg blir litt stressa av dette her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...