Gå til innhold

Noen som har begynt å tenke på en til?


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Vår jente kom jo til med IVF og vi vet ikke om vi klarer å bli gravide på egenhånd. Er uforklarlig barnløse så det er mulig å bli gravide og vi bruker ikke prevansjon så...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det blir ikke en til før gutten er 2 eller 3 år:) vil opparbeide meg full permisjon også:) Åsså blir det jo godt å jobbe litt før man skal ut i permisjon igjen... Men dersom det blir samme plagene i svangerskapet som jeg har hatt så blir jeg vell sykemeldt fra 4-5 mnd i graviditeten... Så er jo lenge å gå hjemme så jeg vill nok vente litt ja:)

 

Men jeg skjønner deg kjempe godt.. er jo klart at dere nok blir kjempe glad om dere klarer å bli gravide på egen hånd å da spiller det nok ikke så stor rolle om det er kort tid i mellom.. selv om det nok blir travelt så er det nok verd det for det:) Man vet jo aldri med seg selv heller.. selv ble jeg gravid ved første forsøk men kan jo ta lang tid med nr 2.. Håper jo ikke det, men man har jo aldri noen garanti:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg nok ikke brukt prevansjon jeg heller..

Men jeg er ikke klar for flere nå, har lagt inn p-stav og den kan jo sitte tre år så det passer fint. Håper på ny spire i 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne egentlig tenke meg en ny en med en gang jeg. Men med tanke på økonomi, har vi bestemt oss for å vente til jeg har opparbeidet meg full permisjon igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg har veldig lyst på en til, men ikke enda nei. Har 2 turboprinser nå, storebror på 2 år og 7 mnd og lillebror på snart 5 mnd. Kanskje vi prøver igjen til neste år engang.. Får se, mannen min vil ikke ha flere, men de er jo så lettlurte hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid jeg med nummer 2 nå. Harikke vært hos legen ennå. Men tror jeg har termin i juni 09 så dag blir det 13 mnd mellom denne og storebror. Litt tettere enn vi egentlig hadde tenkt. Men men....sikkert kjekt for ungene at de er så tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vil ha en til vi å , men har ikke råd til å bli gravid nå må få tjent opp til full permisjon først.

mn dere får ha lykke til hadde nok gjort det samme om vi hadde vært isamme situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lyst til å bli gravid nå, men tror vi skal vente til jenta vår er nesten 2 år... for da vil vi ha henne ett par dager i barnehagen, hvor hun kan kose seg, imens jeg og den nye babyen er hjemme og blir kjent :=)

Savner å kjenne en baby inni magen...

vi jenter er jaggu meg heldige....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Ja det blir spennende å se om vi klarer det på egenhånd :-)

På en måte så ønsker jeg å vente en stund, men samtidig så blir det ikke enklere med årene heller (spes ikke når man er over 30 som jeg er...)

 

Egentlig ganske morro å se hvor forskjellige ønsker vi har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ei på 8 år og veslesjefen på straks 5 mnd. så jeg kunne tenkt meg en til litt tettere opp til minsten. Men jeg tror ikke psyken min klarer det. Jeg er hysterisk med baby i magen. Redd det skal dø eller være noe galt. Noen ganger tenker jeg at jeg burde være glad jeg har 2 friske barn og holde meg til det... Så tiden får vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke akkurat nå, men skal prøve fra mai neste år slik at det blir 2 år mellom. Skjønner godt at dere ikke bruker noe prevensjon, så dere tar jo imot med åpne armer hvis det skjer uten at det er planlagt. Hvis jeg bruker prevensjon, tar det opptil 1 år før jeg blir gravid etter at jeg slutter med det. Så jeg bruker vanlig spiral nå, ikke hormonspiralen. For meg så er det alderen som spiller inn til at det bør klaffe, vil ikke være en gammel mamma eller. Jeg er 35 i år, så jeg synes det blir gammelt nok å være 37 det året barnet kommer til ja. Men det er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2 små nå, og det holder. Er 17 mnd mellom den og det er fult kjør hele tiden. Er utslitt når kvelden kommer, så her blir det ikke flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...