Gå til innhold

trenger litt hjelp her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har datet en fyr i ett år nå.... han er verdens snilleste herligste gutt..behandler meg så bra som jeg aldri har blitt behandlet før.. han er til å stole på, ærlig og utfordrer meg.. backer meg opp og er vanvittig tålmodig ift til at jeg aldri har klart å bestemme meg for om jeg vil det her eller ikke....

problemet er at jeg er ikke fysisk tiltrukket av han.. han er ikke veldig kjekk liksom... men jeg har blitt uendelig glad i han..vet jeg ikke får en gutt som han igjen, det finnes ikke mange av det slaget... prøvd å sagt vi skal ikke ha kontakt flere ganger, men jeg klarer ikke det...

Forrige kjæresten min er veldig kjekk..vi var sammen lenge, men han behandlet meg dårlig..var utro mange ganger, og hadde egentlig lite selvtilitt..han var veeeeldig opptatt av hvordan han så ut og trengte bekreftelser fra andre jenter hele tiden... i tillegg utfordret han meg ikke veldig.. hadde ingen samtalepartner i han....

Traff han jeg dater nå mens jeg fremdeles var sammen med eksen... og vi har stått gjennom mange stormer sammen.. han har virkelig holdt ut med meg selvom jeg har behandlet han dårlig mange ganger...selvom han ikke er veldig kjekk er han en gutt med stor selvtillitt (imotsetning til eksen som trente bekreftelser fra det andre kjønn hele tiden) han er alltid blid, utrolig hjelpsom mot alle i familien sin og meg, han har HØY integritet..ja, alt jeg leter etter i en fyr...

og ja... er har blitt så glad i han at det er helt utorlig.. men det var ikke den pangforelskelsen som jeg har følt tidligere...(men de gangene jeg har følt det har det alltid gått til H.... og gutten har ikke vært veldig snill)

problemet er som sagt den fysiske tiltrekningen.. fælt å si det, men hadde han vært kjekk så hadde jeg nok blitt sammen med han med en gang og vært helt på tuppa..fordi han er verdens beste person...

venninne mine mener han ikke er min type utseendemessig....fordi jeg har datet kjekke gutter tidligere sikkert... men jeg klarer ikke gi slipp på han her...klarer deg bare ikke... for første gang føler jeg meg ordentlig trygg på en gutt, og følelsene har bygget seg opp over tid.. blitt sterkere og sterkrere.... i motsetning til tidligere...

Hvor viktig er da det fysiske? Han er lei av å vente og forsvinner hvis jeg ikke tar ett standpunkt snart...... trenger bare noen innspill.. beklager hvis det her ble rotete.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til.. er uvant å ikke ha den stormene forelskelsen som jeg har hatt når jeg har blitt sammen med noen tidligere...

Føler det her er følelser på en annen måte.. blitt glad i han liksom... men vet ikke om forelsket er rette ordet....

HI her :)

Skrevet

Du overvurderer ditt publikum fordi ingen gidder å lese en så lang tekst (med mindre den er hinsides revolusjonerende).

Men i og med at jeg skrev nettopp det, så satser jeg på at noen kommer til å motbevise det og hjelpe deg, he-he!

Skrevet

Hehe..la oss håpe det;) den ble visst litt lenger enn hva som var planen;)

Skrevet

Er du klar for å etablere deg? Stormende forelskelse går jo over. Det du har nå er sikkert mer holdbart. Hva betyr utseende? Han har vel sjarm og mandighet, eller? Og hvor tiltrekkende er du selv om tjue år? Ser du han for deg som far til dine barn?

Slenger bare ut noen spørsmål som kanskje kan hjelpe deg å ta en avgjørelse.

Skrevet

Takk for du svarte:)

Er VELDIG klar for etablere meg nå.. veldig å...

og nettopp det jeg tenker å..den stormende forelskelsen vil jo uansett gå over.. og da vet vi at vi har ett godt vennskap i bunn!

Skrevet

Du må gjøre det slutt for gutten sin del. Du er tydeligvis ute etter noe annet og om du slår deg til ro ett år eller to så kommer du til å gå fra ham senere. Du er veldig overfladisk.... og du om det. Men det er skikkelig dårlig gjort å ikke gjøre det slitt med denne gutten. Han fortjener å treffe ei kjekk og grei jente som setter pris på både gutten og utseende hans. Stakkars gutt....

Håper du får en skikkelig vorte i tryne så blir du kanskje mindre opptatt av utseende. Aldri hørt på maken....

Skrevet

Du virker reflektert og moden, så er du klar for litt filosofi?:-) Hva er forskjellen på en tanke og en følelse? Hva vil du si er mest holdbart i lengden? Kan en tanke skape en følelse? Om dere oppsøker litt spenning, litt fres, vil du kunne føle noe annet for han da? Hilke behov har du? Hvilke kan han dekke? Bare fortsett å være ærlig med han du, selv om du, som du sier, ikke hittil har klart å bestemme deg, så er jo det en ærlig sak, og så lenge du er det lurer du han jo ikke på noen måte.. Våg å satse! Uansett har du joingen garantier, samme hva slags utgangspunkt du velger for en avgjørelse..

Skrevet

ja, jeg er klar over at det kan fremstå sånn... jeg vet selv at jeg ikke er noen overfladisk person, men er fullstendig klar over at det kan oppfattes sånn utifra hva jeg skriver her..

Det jeg mener er at jeg sliter med den fysiske tiltrekningen.. jeg vil jo ha han på andre områder... at jeg ikke har fysisk tiltrekning er jo ikke noe jeg kan noe for..

derfor jeg skrev her for å lufte noen tanker..kanskje få noen innspill på HVOR viktig det egentlig er i lengden.. det viktgste er kanskje at jeg har en gutt jeg er glad i , som er glad i meg, og som jeg stoler på aldri ville gjort meg noe vondt..? selvom den fysiske tiltrekningen ikke er der?

Skrevet

uff... skjønner deg SÅ godt. Jeg har det på samme måten, men han min er dessverre elendig i senga og :-( Men uten tvil verdens flotteste mann... Men tenner meg null.

I tillegg er jeg gravid med en annen (som jeg ikke kommer over) og har et barn alene fra før...

Håpløst å ta et valg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...