Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere med erfaring.

Jeg har lange sykluser som mest sannsynlig er uten eggløsning. Jeg har fått antydet at jeg har PCOS. Legen mente at jeg kunne stabilisere syklus og kanskje få eggløsning ved å bruke metformin. Men skal man virkelig ta diabetesmedisin når både testosteron og blodsukker er normal?.

Er det noen som har erfaring med dette. Har noen fått stabile sykluser og blitt gravid med metformin, selv om blodsukketeret er normalt?

Fortsatt god helg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Metformin vert gjeve til dei som har insulinresistens. Det treng IKKJE bety at du har diabetes!!! Insulinresistens virker slik at...la meg forklara det slik gynekologen min forklarte det til meg: tenkt deg syklusen din som eit samleband med mange, mange arbeidarar....Ein av dei arbeidarane sjukemelder seg. Dermed er det eit ledd som er inaktiv ved samlebandet slik at det ikkje fungerer som det skal. Så begynner denne arbeidaren å få medisin slik at han kan fungera igjen.......Den medisiner heiter i ditt (og i mitt) tilfelle Meformin. Forstår du det??? Så eigentleg er ikkje metformin diabetesmedisin, i den forstand. Du vil oppleva å verta kvalm, få diare og kanskje spy av desse tabl. Det er ei vanleg bivirkning og vil koma seg når magen har vorte van med dei. SÅ......metformin er for insulinresistens, noko som sjølvsagt i tillegg vil påverka blodsukkeret i positiv forstand. Eg hadde óg stabilt, fint blodsukker då eg byrja på Metformin, men det gjekk litt ned.

Ha ein forts god sundag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...