Gå til innhold

male bombay-møblene mine lyse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, har ligget våken i hele natt og tenk på dette! er sååå lei de mørke møblene altså.. Men tror dere det er no håp på å få dem fine hvis jeg malere dem? Ønsker en litt mer shabby chic stil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke masse detaljer på de møblene? :o)

Tenkte på tid jeg, men du er kanskje tålmodig? Det er ikke jeg når det gjelder sånt, hehe :o)

Men fint kan det helt sikkert bli, grunne og male og male så blir det sikkert bra :)

Skrevet

Du må ikke finne på å male de flotte møblene! Huff, nå fikk jeg vondt i hjertet mitt. Bombay-møblene er det som står høyest på ønskelisten min for tiden, men har bare en sånn lav bokhylle. Har lyst på salongbord, tv-benk, sånn lite bord og vitrineskap:)

Gale kvinne!;)

Skrevet

Har salongbordet selv, det åker ut når nye stua er ferdig.

Tror ikke jeg ville tatt sjansen på å male det. Blir det ikke sagt at bombay serien er av et treslag som etterhvert vil sprekke av naturlige årsaker? Vi fikk hvertfall beskjed om dette da vi kjøpte bordet.

Skrevet

NEEEEEEIIIIIIII...det er synd og skam... Du ville trolig angra etter ei stund når du ble lei shabby chic stilen..

Skrevet

hehe uff, har hele huset fult av bombay, så tror jeg spyr! Møblene er veldig fine men er så lei alt det mørke. Og gal kvinne, ja det kaller samboeren min meg og :P Bruker opp nattesøvnen på å tenke interiør ganske ofte, hihi... må til og med stå opp å skrive opp tanker og tegne! Blir sliten av meg selv jeg :)

Skrevet

Jo, tror bombay vil sprekke etterhvert, men det holder seg bedre om man vokser det sånn man skal.

Si ifra når du skal hive ut salongbordet da:) Vi har salongbord med glassplate på og sånn hylle under. Skikkelig dritt. Glassplata samler på avtrykk fra barnefingre og hylla samler på reklame og annen dritt, også ser man rett igjennom. Skikkelig rotete.

Jeg ligger forresten også og innreder leiligheten hele natten, men min innreding inneholder masse Bombay!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...