Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så ubehagelig..Sjekket blod trykkk som er fint og tatt bodprøve..

Fatter ikke da hva det kan være!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21+2 og er usansynelig svimmel om dagen. Skikkelig irriterende, men mitt blodtrykk er og fin fint.. Tror jeg leste et sted at det var vanlig med noe lavere blodtrykk mellom uke 16 0g 20, men dette kan jeg ingenting om..

Skrevet

Sist eg var gravid målte legene at eg hadde veldig lav blodprosent, dette gjorde at eg var veldig svimmel, og besvimte til og med 2 ganger (ene gangen midt inne på et kjøpesenter - ikke særlig artig...)

Legen sa da at eg måtte ta jerntabletter å spise mat med mye jern i; leverpostei ++ Dette hjalp syns eg.

Igår var første dagen eg var svimmel denne gang, er nå 14+4.

Skrevet

Er helt normalt å være svimmel, trenger ikke være noe man mangler.. kan jo være jern, men trenger ikke være det. Leste et sted at gravide gjerne blir svimle når man enten reiser seg fort eller står lenge..

Jeg har på shopping en dag, og holdt på å gå rett i bakken :( Fikk heldigvis kjøpt meg noe mat og satt meg ned ei god stund, da gikk det heldigvis over.. var ikke det at jeg ikke hadde spist, for det hadde jeg.. men hjalp med litt ekstra mat.. og noe å drikke.. så heretter har jeg bestandig med noe søtt å drikke i veska når jeg skal på f.eks shopping..

Skrevet

Jeg har sånn stadig vekk, rett før jeg svimer av. Mister hørsel og syn og det blir svart må sette meg. Men legen sa i dag at jeg måtte være flink til å drikke masse masse... alt var i orden og det var veldig vanlig at vi gravide hadde slikt innimellom.. Men fryktelig ekkelt og skummelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...