SpennendeTid Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei,hei. Sluttet på pillen i juni, og har vært aktivt prøvende siden:-) Det som er så rart ( og ikke minst irriterende) er at jeg blir så kvalm sånn ca 1uke før tr melder sin ankomst. Og da mener jeg skikkelig kvalm, nesten fra morgen til kveld. Tror jo hver gang at jeg er gravid, men har ikke blitt det ennå. Noen som har opplevd det samme i forbindelse med å slutte med pillen? Hilsen meg:-)
malla85 Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Ja jeg har det også sånn... men vet ikke om det er pga at jeg slutta på pilla. slutta i desember på pilla, og har vært kvalm fra siden før sommeren. husker ikke helt når det begynte. men det er skikkelig irriterende! det kommer og går med jevne mellomrom gjennom hele syklusen. trur kanskje jeg er allergisk mot noe, men er ikke helt sikker. kanskje det er noen andre der ute med et klarere svar til deg? Det er nå slik jeg har det ihvertfall. noen på jobb trur jeg har vært gravid i et halvt år allerede. men er jo helt tynn over magen så de har funnet ut at jeg er som elefanten; gravid i mange år he, he
nygift87 Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei Har det litt sånn også før tr kommer, men har ikke gått på noe form for hormonell prevansjon. Men det jeg har hørt er at uka før så blir det jo veldig sånn ubalanse i hormonene og at det kan gjøre at man blir kvalm. Blir liksom nesten som å være gravid men vet ikke jeg altså bare det jeg har hørt.. Tror hvertfall det er normalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå