Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er 7 uker på vei, og den siste uken har jeg bare ligget på sofaen.... Har så lite energi, klarer ikke rydde, legge sammen klær osv. Er dette normalt?? I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen plager osv, mens i dette så er jeg kvalm døgnet rundt, ømme pupper, trøtt osv....
mortilgutt Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Join the club!!!! Jepp, det er meg óg. Ikkje så fælt kvalm, men voldsomt trøytt og sliten heile tida! Så JAAA det er ganske normalt. Har høyrt at det betrer seg etter 3 mnd for dei fleste. Så bare nyt sofaen og det sløve livet med GOD samvittighet. Det gjer EG! Ingen får fortelja meg kva eg skal gjera. Det er berre EG som kjenner på kroppen korleis formen er!!! Det gjeld deg óg!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Va no "godt" å høre det var flere.... Får håpe det går over etter jeg har passert 3 mnd for det er jo helt forferdelige greier dette.... Har ei lita jente som trenger mammaen sin også....
Vil Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Kjøp florandix på helsekost eller rimi. Anbefalt for gravide. Hjelper mot tretthet - det er et jerntilskudd. Helt naturlig uten tilsetningsstoffer. (men ikke ta det som det første du får i deg om morgenen, jeg kaster det ofte opp igjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå