Gå til innhold

X en vil ha full kontroll!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår skal i bursdag i dag. Pappaen ringer meg sent i går og sier at han kanskje hadde lyst til å være hos han istedenfor. Jeg sier at han bør reise på bursdagen til denne klassekammeraten, de leker endel sammen på skolen, og jeg vet han har gledet seg til dette.

Så ringer jeg i dag morgest og får ikke noe svar, etter 15 min ringer han tilbake. Det er da 1,5 time til bursdag starter og 12 mil og kjøre. Jeg sier at gutten skal hjem å få på seg bursdagsklær ordne seg etc etc, faren mener at han er fin nok. Jeg sier til faren, at nå kommer han for seint dit uansett om han skal skifte eller ei. Og jeg synes han skal kjøre han dit selv, forsinket og i hverdagsklær. Fordi dette gidder ikke jeg være med på.

Så far blir rasende og skriker i tlf så ungen hører det, og de reiser tilbake til xen!! Er ikke dette utrolig barnslig gjordt av han,eller er det veldig sært av meg å si at jeg ikke er med på at han skal komme forsinka i hverdagsklær og at da må faren ta ansvar for dette selv i form av å kjøre han helt fram!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj vilken barnslig man! Självklart är det hans ansvar om han blir så sen och måste stressa till kalaset, stackars barn som inte fick vara med, vilken egoist till X du har...!

Skrevet

Skjønte ikke helt,, så ungen fikk ikke dratt i bursdag eller?

Isåfall så syns jeg det var utrolig kjipt av han da, og spesielt for guttungen, for en egoist!

Skrevet

Nei han fikk ikke reist!

Skrevet

Herregud!, at det går an! Håper han skammer seg dypt og inderlig etterpå. Hva sa gutten deres?

Skrevet

gud bedre for en tulling den eksen din!!! og det eneste som kom ut av dette var at sønnen deres ikke fikk gått i bursdagen til kompisen sin..... og et enda dårligere forhold dere i mellom :((

håper han skammer seg dypt og inderlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...