Gå til innhold

dere som har flere barn og en av hver.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan slo testen ut??

jeg bare lurer på om hcgnivå kan va forskjell på gutt og på jente.

det sies jo at når man går med jente er jo det dobbelt opp med hormoner...gutter har ikke så mye hormoner i seg.

så jeg lurer på om man kan merke det på testen??

jeg har 3 jenter og de stestene ble posetiv før jeg tisset ferdig på dem og de var skikkelig posetiv også....alle 3 testet jeg 3 dager etter ikm

no med denne testet jeg 14dager etter ikm og da viste den ikke noe før det har gått bortimot 1min.

noen med erfaring ..har jo veldig lyst på en gutt da hehehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke men jeg fikk svaaak strek sist måtte vente på den,og det ble gutt,denne gangen ble den som din viste streken mens jeg tisset,klar strek med den gang,vet ikke kjønn enda.

Skrevet

takk for svar:)

føler jente på deg så kanskje det er noe med det;)

Skrevet

jeg testet ikke posteivt før ca 5 dager over ikm, (testet på IKM også) og den ble ikke posetiv før ca et min hadde gått... men den var helt klar posetiv da, knallblått kryss...

men når jeg tok tester med to streker var test-streken litt svakere enn kontroll streken...

så kanskje det er noe i det...;)

moro å høre hvilke erfaringer andre har rundt dette... Skal tenke på dette viss jeg får en posetiv test igjen en gang... spennende å se om det har noe å si:)

Skrevet

ja d er spennede å se om det har noen samenheng eller ikke:) takk for svar:))

Skrevet

Jenta mi testet jeg positivt med 3 dager over ikm (testet ikke før), mens gutten jeg nå venter viste positivt før ikm (dag 7 og 10 etter el). Så for min del stemmer det ikke - kanskje du har hatt noe kluss med eggløsninga som gjorde at positiv test ble så forskjøvet?

Skrevet

har aldrig hatt problemer med syklusen min..den har altid vørre på dagen;) men takk for svar:))

Skrevet

Hei

Der er du jo. Jeg sitter her med min første gutt i magen. ul. termin i desember. Har to jenter og hadde samme opplevelse som deg. Det ble strek mens jeg tisset, denne gangen gikk det ikke fullt et min, men streken kom ikke med engang som med snuppene mine. Jeg tror vi få følge hverandre litt her jeg.

Har ikke helt gått opp for meg at det kommer en til og at det er gutt det er liksom også litt rart.

Gode tanker

Skrevet

heisann kimby:-)

jeg venter nr 3 snart nå, og nå kommer jenta:-)

og det jeg merket det på var at svangerskapet var heeeelt totalt annerledes enn med gutta<3 mine:-)

hormonell til 1000, på en helt annen måte enn med gutta, da var jeg mer følsom tror jeg, mens denne gangen var jeg rett og slett et troll. og kvalm, enklere for meg å bære fram gutter iallefall:-)

måtte inn på profilen din, for det var noe kjent med nicket, tenkte kanskje vi har vært her på bim sammen, men det stemmer jo ikke, du i sept 03 og jeg mars 04

men, ser du er klarsynt. hvordan få kontakt med deg? lurer på endel med livet mitt nå, både ang fødsel (når) og vært veeeeldig turbulent for meg i det siste siden jeg ble forlatt i 7.mnd

klem:-)

Skrevet

har aldri tenkt over det før, kanskje det er noe i det, når jeg ventet gutt var streken svak, når jenta var på vei, ble det sterkt kryss med engang

Skrevet

åå så spennende:)gled meg til UL..håper viser da hva det blir;)

ja jeg er klarsynt medium,men er ikke i form så jeg tar kun små oppdrag her hjemme en skjelden gang

Skrevet

ÅÅÅ det hadde vært gøy med jente siden jeg har en gutt,og at det kanskje er min siste.

Selv så tror jeg gutt,men det er bare fordi jeg har lyst på jente ¨siden vi har gutt og da tror jeg ikke vi får det he,he..men det kan jo være det er jo 50/50 blir spennende og se,men blir så klart glad uansett,så lenge barnet er velskapt og frisk.

Skrevet

Så du er klarsynt ja,og jeg tror på sånn,så nå håper jeg du har rett:) skal gi tilbakemld etter UL...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...