Gå til innhold

Hva er deres planer i dag da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke kommet ut av pysjen enda vi... Men skal det snart...

 

Har tenkt oss bort på en leikeplass de går mye på tur til med barnehagen. Må jo nyte det fine høstværet!

Mannen er borte hos en nabo og gjør en svart-jobb..

 

I ettermiddag skal vi i 81 års-lag til min farmor (ungenes oldemor), hvis hun er i form til å ha selskap...

 

Ønsker alle en strålende søndag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Gå tur sammen

Så skal samboer rydde i boden

Kansje middag hos mor i dag også

Så kommer datteren vår hjem fra svigers..hun har vært der i helgen, gleder meg til og se henne igjen..savner henne!!!

Skrevet

Mannen skal på ettermiddagsvakt i dag, så da stikker jeg og lille vampyr avgårde opp til mormoren en tur. Men vi vil ikke ha middagen hennes siden jeg ikke liker det hun skal lage, he he, så vi drar hjem til en sen middag.

 

Så legge trollet, lese litt pensum kanskje og vente på at mannen kommer hjem fra jobb ca 11 i kveld.

Skrevet

Jeg skal rette og forberede uka som kommer fram til i to-tida (da kommer mannen og ungene hjem fra hyttetur). Så skal vi på middag til et vennepar, det gleder jeg meg veldig til, og etter det blir det bursdag hos mamma`n min. I kveld blir det sikkert en tur på jobb før jeg kan finne puta, tenker jeg...

Skrevet

Har nettopp stått opp, junior sover hos mamma og pappa!

Skal spise frokost, så snart eggene er ferdig kokt =)

Så skal vi rydde soverommet, så jeg får ordnet med scrapping-plassen min =)

Så kommer de med junior, så skal vi kjøre han rett i bursdag!

Så drar jeg hjem igjen og fortsetter med scrapping-plassen min =)

Skrevet

Hær er målet å bli kvitt nakkesmertene og hodepinen. så skal jeg leke med gutta, dusje meg, dra å vaske i 3 timer, lage middag, ut med gutta og resten av dagen/kvelden skal vi kose oss med tv,lego osv:O)

 

er bedt på bursdag oxo men tror vi dropper d i dag.

Skrevet

her har vi sykt barn igjen, så vi skal bare være inne;(

kjedelig i lengden.

 

må vaske litt, lage middag, skifte på sengen ( sønnen min har kastet opp i sengen vår), håpe på at han er bedre i morgen.. da tror jeg ikke vi skal gjøre mer,,

Skrevet

pjokken sover en lur nå, men når han våkner kommer søsteren min og så skal vi bake boller :)

Skrevet

Jeg har sovet leenge i dag mens mannen og lillegutt koste seg sammen, så nettopp ferdig med frokosten ;-P

 

Skal selge en sofa i dag, så skal støvsuge og ordne klar den.

 

Må også bli litt husarbeid, for det har vi ikke hatt tid til i helga.

 

Så skal vi ut og leke, lage middag og kose oss inne.

Deilige søndag :o)

 

 

 

Skrevet

Skal få besøk av besteforeldrene til Ella (på farssiden) Hun har ikke sett dem siden bursdagen hennes i januar, så dette skal bli spennende.. Så blir at vi sitter her og skravler mens Ella tar igjen det tapte med besteforeldrene sine...

Skrevet

planene er i orden,men vet ikke å mye en får gjort da...hehe..

har nettopp tatt litt sol nå, og skal ta meg en dusj.

minstemann er med mannen på jobb, så de kommer vel om en times tid.

etter det skal vi rydde ting opp på loftet, og ta noe ned...kofferter og slikt, skal snart på tur....ellers så hadde vi tenkt å få opp varmepumpa,klar til montering....

så vi skal bare surre hjemme i dag.....deilig det også....

Skrevet

Vi har vært på tur i skogen. Herlig runde i fine høstværet. Hadde med oss polarbrød, te og kakao og kosete oss nesten 3 timer ute. Nå er det kos rundt kjøkkenbordet før vi skal i gang med middagslaging om en times tid :o)

Skrevet

Ingen planer, har foregått noe hele helga nå så det er deilig å slappe av...gubben og småjentene kommer senere i dag så jeg og guttungen gleder oss til det :-)

 

 

Skrevet

Vi sov en stund i dag alle mann :)

Jeg og tuppa stod opp og koste oss med frokost og svampe-bob (av en eller annen merkelig grunn så synes hun han er artig :) ler og virkelig følger med)

Så koste vis oss med eple og kesam-dipp :) NAM

SÅ stod mannen min opp og vi alle sammen var ute par timer, matet ender, lekte på lekeplassen, gikk rundt og koste oss før vi tok en liten kjøretur (søndag er den store "fylle-på-bensin-dagen" ) og nå er vi hjemme. Koser oss litt inne før vi tar en ny runde med tur ute kanskje..og så skal vi ha deiiiiligg biff-middag litt senere :)

Skrevet

Allrede vært oppe en stund nå. Spist frokost, ryddet, vasket klær, lagt sammen klær, (spennnende..)sett litt kaptein sabeltann, vært ute og lekt i noen timer, nå er det lesestund og middagslaging..

 

Etter middag tenkte vi å bake litt og så ser vi været an om det blir flere ute-turer idag...

 

Har ingen konkrete planer i dag.. Herlig det også...

Skrevet

Vi har holdt på ute i hagen i noen timer nå. Vi har ryddet inn det meste av "sommertingene". Trampoline, utemøbler, uteleker osv.

Nå er det klart for at snøen kan komme ;o) ...

 

Mens vi har vært ute så har søndagsmiddagen stått i ovnen (stek) og det luktet nesten ikke godt når vi kom inn igjen...*sultennåja* ;o)

 

Nå skal vi bake litt "matpakkemat" og kose oss inne resten av dagen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...