Gå til innhold

Noen her som trener på treningssenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor ofte i uka trener dokker å ka gjør dokker da?? spis dokker godter i helgene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trener 3-4 dager uken, spørs litt hvor god tid jeg har. Jeg trener stram opp intervall, annenhver sang kondisjon og styrke. trener aerobic og spinning. Ja jeg spiser godteri lørdag og litt på søndag. I ukedagene spiser jeg relativt sunt;o)

Skrevet

Jeg trente 2-4 ganger i uken.. Trente både utholdenhetstrening og styrke.. Begynte på tredemølla. så styrke og avsluttet gjerne på spiningsykelen eller tredemøllen..

Spiser godteri når jeg føler for det.. Om det er lørdag eller onsdag..

Skrevet

Prøver å få til minimum 3 treningstimer i uka helst 4, spinning, step, aerobic eller noe lignende. Høyt tempo timetrening.

Så i helgen har jeg en eller to dager med egentrening. Jogging på mølla og styrketrening. Alternativt så bytter jeg ut dette med en joggetur utendørs eller fjelltur om været tillater dette.

Mitt godis i helgen består av cola zero... ikke så mye snop på denne jenta lenger. Men det gir resultat på kroppen, begynner å like mitt eget speilkbilde igjen, og det gir god motivasjon til å fortsette :)

Skrevet

Jeg trener (i gode perioder) 3 ganger i uka - kondisjon og styrke. De siste to ukene har jeg ikke trent, da...

Spiser godteri når jeg føler for det, men prøver å kjenne etter en ekstra gang om jeg virkelig, virkelig føler for det ;-). Da hender det at det holder med en sjokoladebit i stedet for 10 *ler*.

Skrevet

Okay =) æ har 10-20 min fort gange i oppoverhelling på tredemøllen,ganske hard styrke,så avslutt med 10-15 min fort gange/springing på tredemøllen,evt sykling =) trener 3 dager i uken... Men onsdag e det kun ganske hard kondisjon...MEN så dårlig samvittighet for at æ har spist godter i helga... Men vet at æ må ha noe å se frem te ellers så går æ fort lei å mist motet... =) hm...

Skrevet

Jeg trener tre ganger i uka: spinning, "aerobic" og styrketime.

Godteri spiser jeg når jeg har lyst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...