Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 jeg trenger ekstremt med sex i det siste har jeg kjent. jeg er så utrolig kåt og våkner t.o.m av at jeg har orgasme på nettene! men mannen min ville ikke ha sex. nå er det 6 uker siden jeg fikk noe og holde på å gå på veggene! er i uke 37 og dildo er uaktuelt da det er vanskelig å nå ned der! hva skal jeg gjøre? det er jo rett før jeg voldtar mannen!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 hvorfor vil han ikke ha sex? er det pga store magen? i såfall er han dust, spesielt når du er så kåt, og det mest sannsynlig blir en god stund til neste gang han får seg noe (med tanke på fødselen osv..) du får i det minste få ham til å hjelpe deg med vibrator/dildo da!!!!!!! utakknemlige mannen...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 jeg har ikke peiling på hva det kan være. har nevnt det til ham, men får aldri svar! ja det kommer jo til å bli en stund etterpå også så jeg mener han bare burde hoppe i det nå mens han kan! snart skrur jeg dildoen fast i sofaen så får jeg hoppe opp og ned på den! ser ut som det er det eneste jeg kommer til å få isåfall. HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 får ikke svar? krev et svar da! vær litt obs uansett, menn som plutselig mister interessen for sex lukter det litt muffins av.... spør om det har med str på magen å gjøre - kanskje han ikke tør å si det? redd for å såre deg? eksen min (har ikke barn med ham) klarte ikke ha sex med dama si de siste 3 mnd av av.skapet pga magen. han fikset det ikke, klarte ikke bli tent. jeg hadde iallfall begynt lure hvis gubben ikke ville hatt sex på over 6 uker. han er vanligvis klar hver eneste kveld. men de er jo forskjellige de og
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Her ville ikke mannen ha sex etter ultralyden. Eller han ville vel det, men klarte ikke å være inni meg da han følte han kom på besøk til lille nurket inni der. Men han var ærlig om det da og det er greit da. Kunne jo alikevel kose seg sammen. Synes du bør kreve et svar hvertfall. Da er det litt enklere å forholde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå