1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 i hele går har jeg gått rundt å vært "øm" under armen og er fortsatt det, men da jeg våknet kjente jeg at det er en liten klump under huden. kjennes ut som den er på størrelse med en ert! hva kan dette være? hovne lymfekjertler? isåfall, er dette farlig? er gravid i uke 37! håper på raske svar!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Høres ut som en hoven lymfeknute ja.. Hender jeg har sånne uten at det er noe galt.. Men er du usikker så kontakter du legen.. =)
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg hadde en slik kul sist svangerskap, men den var på siden av venstre bryst. Veldig ubehagelig, og tok den bort når jeg var gravid i uke 30. Syntes du uansett skal ta kontakt med legen din slik at den kan fjernes. Veldig lite inngrep og du får lokal bedøvelse. Lykke til!
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 okej! da får jeg se om den går bort av seg selv, hvis ikke drar jeg til legen. tusen takk for svar;) blir så bekymret når man bærer på et liv i tilegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå