Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Må innrømme at jeg synder en del med det å lage middag fra bunnen til barnet på 10 mnd. Så det blir middagsglass. Andre her som gjør det samme? Blir jo annerledes når barnet kan spise samme middag som oss andre.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Varierte litt, av og til glass, av og til som oss andre. Vi gir tom glass av og til nå også vi. Dersom vi skal ha noe som er for sterkt for han eller noe sånt. Han er passert 2 år.
skorpionfruen Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Synder....? Jeg gav datteren min middagsglass ofte jeg. Hun var en mathater og allergisk mot så mye. Når vi endelig fant noe hun likte og tålte fikk hun det servert ofte. Jeg har overhode ikke dårlig samvittighet for det. Barnet fikk mat og det er det viktigste. Og som deg, de gangene vi hadde ting hun kunne spise så åt hun sammen med oss.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Det er veldig mange som bruker middagsglass det er jo bare de hysteriske typiske DIB damene som mener at det ikke er greit! Jeg ga det til mine når dem ikke kunne spise sammen med oss, alder, krydder osv
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Nå har gutten min blitt så stor, at han alltid spiser det samme som oss. Men før fikk han kjempeofte middagsglass. Først trodde jeg at det var "fy, fy", etter å ha lest masse herinne, men etterhvert ble "den dårlige samvittigheten" mindre, han spiste masse middagsglass og idag spiser han all mulig slags mat. Så det med at man risikerer at ungene blir kresne, stemte ikke her i hvert fall. Og så prioriterte jeg ofte å f.eks. finne på noe sammen med gutten min, framfor å stå og kokkelere. (Jada, jeg vet alt det der med at man kan lage store porsjoner og fryse ned, og alt det der, men det var nå sånn det ble her.)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 sønnen min på 8 mnd LIKER ikke middagsglass!! jeg har prøvd alle smaker varianter, varmet både i micro og i panne og han blir sint!!! ikke talom.. men all mat vi lager, går på høykant!! kjedelig at han bare liker "middag fra bunnen av" og ikke glassene.. fks når vi skal ut å sånn! men allikevel så syns jeg det er greit, vi prøver alltid å lage middag som også passer til han, hvis ikke så koker vi masse grønnsaker, litt smør kanskje tomatsuppepulver oppi(littegrann) og moser det:) det er knas og enkelt! men skulle ønske han kunne like middagsglass avåtil i hvertfall:P
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 og du hi: en gutt på 10 mnd kan fint spise nesten det samme som dere, bar unngå å krydre maten før han får det så går det fint! min sønn spiser nesten alt vi spiser, og han elsker det!! og han er 8 mnd...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 min sønn på snart 9 mnd spiser bare middagsglass. Gidder ikke å ha dårlig samvittighet for det. Og ikke er det dyrt heller. Et middagsglass koster omtrent det samme som ei avis. Og hvem her synes at aviser er for dyre liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå