Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Har trodd i hele natt at jeg skulle spy, men så langt har jeg klart meg uten. Formen er elendig med hjertebank, magesmerter og kvalmen som bare bølger gjennom kroppen. Og selvfølgelig er jeg hjemme alene med 3 barn. Jippi!! Synes veldig synd på meg selv ja......
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Du er ikke hjemme med 4 barn da???
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 nei heldigvis ikke så galt. Våknet i går av at minste spydde i senga vår så det måtte vel bare komme..... blæh
Snuppa! Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Off, hadde en runde med det der tidligere i uka vi også. Er pyton Goood bedring!
skorpionfruen Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Hadde en sånn dag igår, var helt grusomt. Kom aldri så langt at jeg spydde, men hadde noen doturer kan vi trygt si. På kvelden fikk jeg feber og tettnet til. I dag er jeg tett i nese/ hals. Tungpustet men god i magen. Blir vel en forkjølelse som skal henge med i laaaang tid som det pleier!
skorpionfruen Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Glemte å si; God bedring. Håper det går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå