Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hva gjør man egentlig når - - vel, når man har vært både ung og dum og BILLIG. Som jeg. Og når man er nødt til å forholde seg til menn som man har hatt et forhold til. Det som var veldig riktig for tjue år siden, når jeg var tretten og han trettito (hysj, hysj, dette må du ikke si til noen!) blir plutselig veldig feil når jeg har mann og barn og han er ungkar og vi liksom skal bo like i nærheten? God-dag-god-dag, ligger du med småjenter ennå? er kanskje ikke en åpningsreplikk som egner seg, men fyttifaen som det frister. Jeg kommer vel ikke til å verken gjøre eller si noe, men - - hva hadde du gjort?
Northernlights Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Hvis han var 32, og du bare 13, så var du ikke "billig". Dum og nysgjerrig kan man vel være i den alderen, men ansvaret ligger hos den voksne!!!!! Du var et barn, og han en pedofil. Du ble utnyttet. Og det er du som var et offer, og noe annet må du aldri se på det som!!Ærlig talt. Hadde en mann på 32 bare så mye som sett på mine jenter i den alderen så skulle han fått svidd på pungen! Hva du gjør nå? Om du må si noe til han, så må det vel være noe sånt som at du håper han ikke fremdeles UTNYTTER småjenter. Og at du har han i kikkerten, og at du nå er sterk, og at du kommer til å stå fram for å beskytte jenter dersom han prøver seg. Er dette tyve år siden er jo du 33 år nå, og mannen 52, og dermed en gammel pedofilgris om han prøver seg. Hold øynene oppe, sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har bare gutter. Heldigvis! Men det er vel noen som har jenter også. Nå TROR jeg ikke at han er dum nok til å gå på unger som bor like i nærheten, men han var smart nok til å skjule det som skjedde den gang. Og det klarte han godt. Der og da var det helt greit, og jeg følte meg ikke utnyttet. I ettertid har det også gått greit, det er liksom noe jeg har/hadde lagt bak meg. Herregud, dette er ikke noe festlig jeg føler ikke at jeg kan si noe til andre voksne heller, har ikke lyst til å lage lynsjestemning i nabolaget. Har jeg et ansvar for at folk skal få vite om hva han har gjort? Hvis jeg får vite at han fremdeles gjør dette og jeg vet at jeg ikke har gjort noe som helst for å stanse det - hvordan vil DET føles? faen faen faen faen
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Og der smalt det ned enda litt! Hva i helvete sier jeg til mannen min?! Ingenting virker mest fristende men det er jeg ikke noe flink til...... åååååååååååååeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg søkte etter noe, og dumpet borti dette innlegget, og ble litt nysgjerrig på om HI har gjort noe med situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Du var hverken ung, dum eller billig. Han var/er pedofil, ansvarsløs og ekkel. Du kan jo si "Hei, jeg har bestemt meg for å anmelde meg for overgrepene du gjorde mot meg den gangen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå