Gå til innhold

Noen menn burde ikke kunne gjort damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravid.Spesielt ikke dem som ikke tar ansvar for sine handlinger og sier

de ikke vil følge opp barnet sitt.Det er tross alt lov for menn også å besørge prevansjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig,etter jeg ble gravid,visste det ikke da.Men mannen spurte om prevansjon,var jeg allerede blitt gravid.Idag har han ikke noe kontakt med det nydelige barnet vårt.

Skrevet

vel noen kvinnfolk skulle heller ikke kunne blitt gravid ..

men om man har et one night stand eller er me en fyr som ikke er int i annet en sex å ikke vil ha unger er det jo litt opp til damer å beskytte seg å da.. man ror litt sin egen båt å

Skrevet

For å si det sånn,jeg er overlykkelig for barnet,far el ikke ,hans fuckings tap.Og om mannen IKKE vil ha barn var det vel han som burde sørge for den

j......a prevasjonen.Merkelig at det bare er vi DAMER som skal ta ansvar,er så DRITTLEI av å lese det HEEELE tiden.

Og har man et "one night stand" er det vel ikke det første du spør om,om mannen vil ha barn for pokker!!!

Skrevet

Det er faan ikke rart det florerer med kjønnssykdommer..

Om dere damer ikke synes det er noe problem å bli gravid etter en one night stand, så tenk på all den andre dritten dere kan pådra dere... Hvorfor krever dere ikke at disse mannfolka bruker kondom? P-piller o.l. egner seg dårlig som beskyttelse mot sykdommer... Jeg bruker spiral sidenjeg er i et fast forhold, men hadde ikke nøyd meg med det hvis jeg hadde hatt tilfeldig sex. Pokker heller, mange vet jo ikke hvem faren til ungen er engang etter å ha hatt sex med flere i løpet av en syklus, er det de uansvarlige mannfolka sin skyld det også?

Skrevet

Nå har nå aldri One night stand,vært noe å trakte etter.Ikke har jeg blitt gravid i så måte heller og sist men ikke minst,bank i bordet ALDRI hatt en kjønnsykom Og kjønnsykdom,ka så e så skjønt med det då;-)

Men jeg lurer nå på disse gifte mennene som er utro og gjør damen gravid.Hvorfor bruker ikke de noe da??

Det er jo de som er så redd for graviditet.....

Skrevet

Joda enig med deg Hi, men verden er ikke sånn i virkeligheten. Derfor så tvinger det oss jenter til å tenke igjennom handlingene våres i mye større grad enn enkelte mannfolk. Vi er selv ansvarlige for hva vi gjør med livet våres, selv om det er lett og gjøre feil så hjelper det faktisk ikke å skylde på andre. Veldig deilig å gi skylden til noen, men siden mannen i utgansgpunktet gir F. så hjelper det ikke mye på situasjonen å gi ham skylda.

Men jeg skulle absolutt (ikke det at det har så mye for meg å si nå) ønske at disse mannfolka hadde kunne tatt mere ansvar, i stedenfor å klage på barnebidrag og ansvar når det hadde bare vært så lett og tre no plastikk over lillemann før de slår hæla i taket.

Skrevet

Jeg er enig i at mannen burde tenke på prevensjon han også.

Men det å si at "det er hans tap" er vel litt feil..

Hva med dette barnet som ikke får en pappa? Det er barnet som taper på dette..

Skrevet

Syns enkelte kvinnfolk er egoistiske. Drar på byen, knuller en mann, blir gravid, ønsker barnet kjempemye og forventer at mannen også skal ønske det og stille opp, hvis ikke så er han et svin.

Man er to om å tenke prevansjon, og ja mange menn er slappe, men vi trenger da ikke å gi faen vi og bare for det.

Skrevet

egentlig syns jeg mannfolka er like egoistiske som kvinnfolka. Nå er det jo sånn at når man er på byen og får seg noe, så bruker man kondom for å unngå sykdommer og graviditet og sånn er det for begge parter! Og det er meg en gåte hvorfor ikke folk er flinkere til å bruke kondom når de puler rundt, kunne aldri ha falt meg inn å ikke ta ansvar for meg selv. Og sånn burde begge parter egentlig ha tenkt. Vil man ikke ha barn, så beskytt deg mot det.

Skrevet

Jeg mener det er mannens tap i stor grad,da det han som er den "voksne" og har det valget om å følge opp. Barnet derimot,får ikke oppfølging av biologisk barnefar,men hvem har vel sagt at det nødvendigvis er det beste.

Har nå lest litt på innleggene,der mannen forlater samboeren sin etter flere år,fordi det ikke passer han at dama blir gravid.Så hva er egentlig forskjellen da?Mann som forlater sin fru etter x antall år eller et kort forhold/en tur på byn.Mener bare at man vet aldri,hva fremtiden bringer.

Jeg er alenemor,men ikke etter en tur på byn.Her viste det seg at mannen var utro og det etter noter..Ikke typen som gidd sitte vente på at AAALT skal bli så myyye bedre,så jeg flyttet.Overlykkelig for det,idag ville jeg ikke hatt den mannen om jeg hadde fått han kastet etter meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...